آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

پایان یک ماهگی / شکایتی از خیاط‌ها / پوشک

http://artin1389.persiangig.com/image/1%20%2813%29.jpg


پایان یک ماهگی / 8 مرداد 1389


شکایتی از خیاط‌های محترم:

راستش رو بخواین لباس هایی که برای آرتین خریدم٬ باگ هایی که داشتند باعث شد که حسابی لب به شکایت بگشایم!!!  

به نظر من:

۱- خیاط های عزیز و زحمت کش اول از همه باید برن و چند تا نوزاد و شیرخواره رو از نزدیک ببینن تا بفهمن که فاصله بین دکمه های لباس بچه گانه نباید اندازه لباس بزرگ تر ها باشه!! بلا استثنا آرتین ۴-۵ تا لباس جلو دکمه دار داره که با وجود اینکه آستین های بلندی دارند اما جلوی لباسش لابه لای دکمه هاش باز میمونه!!!

۲- لطفا یه نگاهی به اتیکتی که روی آستین های لباس ها میزنن بندازن و ببینن که ۲ سانت لبه آستین واقعا باید ۳ سانت تبلیغ نام خیاطیتون روش باشه؟ حالا ننویسین که کوشا هستین یا عاشور و فخاری یا .....

۳- ولی خداییش این یکی رو برین ببینین که آیا بچه ۳ ماهه٬ فوتبال بازی میکنه که نباید شلوارش از تنش در بیاد؟ اصلا توجه کردین که کش شلوار به این تنگی به چه دردی میخوره؟ نه٬ خودمونیم این چه دقتیه که شماها دارین؟ خداییش یکی از فک و فامیلاتون بهتون نگفته که کش شلوارها٬ تن بچه رو به درد میاره و جاش میمونه؟

۴- این گلدوزی های کلفت و سنگین که فقط یک کیلو وزن دارن و سینه بچه رو میخوارونن به چه دردی میخوره؟

۵- راستی چرا تو بازار که وجب به وجبش رو بنده دیگه حفظ شدم٬ کلاه مدل نوزادی سفید رنگ نیست؟!!!

۶- پرکاربردترین لباس‌ها: سرهمی. کلاه نوزادی. لباس‌های جلو دکمه‌دار استانداره!! و یقه فرشته‌دارها. شورت عینکی زیاد استفاده نداره. اما بیش بند تا اونجایی که دوست دارین بخرین که خیلی به درد میخوره.

 

نظر من درباره پوشک

والا من از انواع و اقسام پوشک های ایرانی استفاده کردم اما اصلاٌ راضی نبودم آخه قسمت چسبش انقدر محکمه که باعث میشه روی پوشک رو قلفتی بکنه!!!

از پوشک های ترکیه ای چون Joyful٬ molfix٬ Canbebe٬ Huggies٬  Venalia٬   استفاده کردم اما molfix خیلی بهتره چون علاوه بر اینکه به جای چسب از الیاف مخصوص استفاده کردن که به پای بچه نمی چسبه. قسمت نواری که چسب بهش چسبیده از الیاف کشی تری نسبت به بقیه استفاده شده که باعث میشه تا هر جا که دوست داشته باشی کشش بدی و بچسبونیش و اصلاً هم پس نمیده (این بخش رو که تو پوشک های ایرانی کلهم نادیده گرفتن و یه نوار مشمایی ساده زدن!)

نظرات 3 + ارسال نظر

عزیزم ماشالله به ارتین خااااااااااااااااااااااان

خاله نانا 1389/07/07 ساعت 04:27 ب.ظ

چذبه ات منو کشته خااااااله جوووونم

چه گل پسری هست این ارتین خان ما .خدا حفظش کنه.مامان ارتین فقط یک سوال داشتم پوشک molfix واقعا خوب بود اخه چند نفر میگفتن پس میده. هفته دیگه نی نی من دنیا میاد چی کنم؟ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد