آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

اولین باد پاییزی و بابابهمن

http://artin1389.persiangig.com/27.jpg



اولین باد پاییزی و لباس های گرمی که مامان آرتین خان ذوق داره اونا رو هرچه زودتر تن پسملش کنه!

نظرات 3 + ارسال نظر
من 1389/07/18 ساعت 11:51 ب.ظ http://mitoonam.blogsky.com/

سلام نینی نازی داری من عشق نینیم .میدونم یکم که چه عشقی میکنی وقتی بغلش میکنی میبوییش میبوسیش خوشششششششششششششششش به حالت

خدا جونم زودتر زمستون رو بیار تا مامان سما لباسایی که با دستای خودش با هزار ذوق و شوق واسه من وقتی من تو شکمش بودم بافته رو تنم کنه

فدات بشم نانا جونم که انقدر حواست به ما هست. خیلی دوستت داریم ها...

نسرین 1389/09/21 ساعت 12:48 ق.ظ

baba hayper star ham ke gol pesaro bordi........khanumi khoda barat hamishe salem negahet dare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد