آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

پایان ۴ ماهگی

امروز حاجی ها عازم مکه شدند

آقا ببخشید. مکه از کدوم طرفه؟؟


http://artin1389.persiangig.com/hajii.jpg


پایان چهار ماهگی / 8 آبان 1389

آرتین جونم رو امروز صبح بردیم واسه واکسن.

وزن آرتین جونم شده 7 کیلو و 500 و قدش هم به ۶۲ رسیده


راستی به مناسبت پایان چهارماهگی و زدن واکسن:

خاله نانا برات یه دندونی ماشین خرید 

بابا بهمن به کمک ناناجون یه خط ایرانسل با شماره تاریخ تولدت خرید و منم یه کلاه بامزه که بعدا سرت میکنم و عکسش رو میذارم برات خریدم


اما یه چیزی که خیلی نگرانم کرده اینه که امروز برای اولین‌بار تو عمرش حالش به هم خورد اون هم ۲ بار . الان خوابیده . اما خیلی دپرس شدم!

آرتین جونم خیلی دوستت دارم. فدای اون خنده هات بشم من.


نظرات 7 + ارسال نظر
میثم 1389/08/08 ساعت 12:25 ب.ظ http://come2.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
خسته نباشید
وبلاگ خوبی دارید
اومدم شما رو مطلع کنم که شما می تونید با داشتن وبلاگ خود وعضو شدن در وبلاگ من کسب درامد کنید
شما می توانید بیایید ودر وبلاگ من عضو بشید
و10پست بدید
زمانی که شما 10پست بدید در قرعه کشی شارژ سیم کارت شرکت می کنید
وبه این دلیل که هنوز ازدحام زیادی نشده به احتمال90درصد شما می تونید برنده شارژ بشید
اگه خواستید که از طریق ایدی یا از طریق وبلاگ خبرم کنید وبگید در چه زمینه هایی میخواهید پست بدهید
اگر موافقید که یا علی
و اگر هم نمی خواهید تبادل لینک کنیم
شما وارد وبلاگم بشید بعد در پیوندهای روزانه وبلاگ خودتون رو بفرستید اگه شما هم من رو لینک کرده باشید لینکتون می کنم
موفق باشید

کرگدن عاشق 1389/08/08 ساعت 12:42 ب.ظ http://fonex.blogsky.com

وبلاگ با حالی داری
آرتین جان!
چقدر انرژی داری
به ما هم این کارا یاد بده

راستی منم یه وبلاگ دارم
خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی
راستی لینکت کردم
موفق باشی

سمیه 1389/08/08 ساعت 08:38 ب.ظ http://sanjaghak-e-zard.blogfa.com

سلام مامان سما جون

4 ماهگی پسملی مبارک

الهی که 100 ساله بشه این پسر شیرین شما.

عسلم چشم منم حتما بعد از زایمان میام و از پسملی خبر میدم و عکساشم میزارم.

دوست دارم بوس

یه بوس گنده هم برای آرتین خان

خاله نانا 1389/08/09 ساعت 09:52 ق.ظ

ای جاااان
خاله قربوووون اون قیافت بره
نممممممممک
راستی اینجا خونه مائه ها خونه ماست همی جا که حاجی شده هاااااا :))

ممنون از جوابت عزیز دلم آرتین خان ماشاالله چه بامزه شده کلاهش چه بامزه است ارتین جون رو از طرف من ببوس خیلی هم از سلیقه سیسمونیت خوشم اومد چون من عاشق رنگ قرمز هستم لباسهای آرتین جون رو همشو از تهران خریدی با وسایل ؟؟ من فعلا تو استراحت مطلقم چون دکتر گفته جفتم پایینه برام دعا کن خیلی دلم میخواد براش وبلاگ درست کنم انشاالله در اینده ای نه چندان دور این کار و می کنم خوش و خرم باشی در کنار خانواده

آره عزیزم از تهران خریدم
مواظب خودت و نی نی نازت باش
زیاد پای کامپیوتر نشین

نسرین 1389/08/10 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام سما جونم ممنونم خانومی که مدام به من سر می زنی...
فقط می تونم بگم ممنونم.
امیدوارم همیشه دنیای شما و همسرت و ژسرت زیبا ترین اسمون رو داشته باشه.

خاله نانا 1389/08/16 ساعت 12:59 ب.ظ http://samooli.blogsky.com

آخ آرتین نمیدونی چقدررر دلم برات تنگ شده جمعه شنبه و امروز ندیدمت خیلی دلم برات لک زدددددده :(((

قربونت برم نانا جونم
دل منم برات تنگ شده
آخ که چقدر دلم تنگ شده توفم رو آویزون کنم و وقتی بغلم کردی شونه ات رو خیس کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد