آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

۴ ماه و نیمی. فرنی واسه جقله بچه!

آرتین جونم این ماه خیلی هوشیارتر شدی (جواب پسری)

هر کی بیاد نزدیکت و بعد از کنارت بره با چشم دنبالش میکنی. (هیچی حق نداره بدون اجازه من کاری بکنه)

کلی برای بقیه که باهات بازی میکنن میخندی. (خوب بالاخره باید جواب زحمت های دیگران رو که به در و دیوار میکوبن رو بدم دیگه)

موقع شیر خوردن کافیه یه چیزی توجه ت رو بهت جلب کنه اونوقت بی خیال شیر خوردن میشی و اونو نگاه میکنی. (شاید جذاب تره دیگه!)

اگه دستات رو بگیریم سر و گردنت رو از روی بالشت بلند میکنی. (بده که من اکتیو هستم؟)

آب دهنت هم که خیلی میریزه اما چه فایده که زیاد از دندونی خوشت نمیاد. (آقا انقدر سر به سر ما نذارین!)

مثل همیشه عاشق آینه هستی و کلی حال میکنی خودت رو میبینی.(خوب خوووشگلم دیگه!)

حیف اصلاٌ از آویزهای بالای تختت خوشت نمیاد! (به من چه که هی زحمت میکشن و میچرخن و آهنگ میزنن!)

همش دوست داری از صبح تا شب یکی بشینه کنارت و مدام باهات بازی کنه.(نه آقا اگه خودتون رو یک ساعت بذارن تو تخت و سراغتون نیان حوصله تون سر نمیره؟)

آخ از زمانی که منو بخوای و نباشم اونوقت خودت رو حسابی برام لوس میکنی و الکی سرفه میکنی. (یه آقای با شخصیت فقط کافیه سرفه کنه تا همه به خدمتش بیان مامان جونم)

همچنان از حمام خوشت میاد اما وقتی میخوام لباسهات رو بکنم تنت گریه میکنی. (خوب دوست ندارم دیگه)

وای یادم رفت بگم که بدجوری جیغ میزنی و جلب توجه میکنی.(خدادادیه٬ میگی استفاده نکنم؟)



--------------


امروز آرتین خان اولین غذای کمکیش رو نوش جان کرد



http://artin1389.persiangig.com/po.jpg


بابا بهمنش هم به همین مناسبت براش یه سویی شرت و شلوار خریده بود

که من باهاشون ۲ تا عکس هنری انداختم


http://artin1389.persiangig.com/po8.jpg


تو این عکس آرتین خان روی مانتو مامانش خوابیده و با بند دستهاشو به بایه تخت بسته


http://artin1389.persiangig.com/po900.jpg


تو این عکس از حوله سفید آرتین خان و گل های روی میز و حوله سبزه مامان سما و بنبه واسه ابر و خورشید استفاده شده


......

طرز تهیه فرنی:

ابتدا یک فنجان شیر رو ۱۰ دقیقه می جوشونیم سبس یک قاشق مرباخوری آرد برنج و نصف قاشق مرباخوری شکر رو در یک فنجان آب سرد حل کرده و به مواد اضافه میکنیم باید مدام هم بزنیم و منتظر باشیم که قوام بیاید بعدش از صافی رد میکنیم و یه قاشق از روش میخوریم ببینیم خوشمزست یا نه !! بعد که به نی نی دادیم آخرش رو هم اگه نی نی دوست داشت بخوره بهش نمی دیم و خودمون میخوریم و کلی هم حال میکنیم یه کمی هم میتونیم کره بهش اضافه کنیم چرا که تا ۲ سالگی نی نی ممنوعیت خوردن چربی نداره این طوری کالری بیشتری بهش میرسه.

وای که چقدر کیف داره غذای نی نی رو بخوریم


نوش جون نی نی ها و ماماناشون

نظرات 6 + ارسال نظر
shahab 1389/08/26 ساعت 09:14 ب.ظ http://www.far30tak.vcp.ir

سلام وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورتی که با تبادل لینک موافق بودی من رو با نام افزایش آمار بازدید وبلاگ لینک کن بعد بهم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتما!ا

متاسفانه این وبلاگ وبلاگ شخصی پسرمه و سایت شما هیچ سنخیتی با وبلاگ پسرم نداره هرچند که پر محتواست اما متاسفم که نمیتونم لینکتون کنم
از اینکه به ما سر زدید ممنون

مهدی 1389/08/26 ساعت 09:41 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

آخ این پسر ملوسک حتما خیلی باید خوردنی باشه
حس مادر بودن خیلی قشنگه
واقعا باید دست مادر و هر روز بوسید
خدا برات حفظش کنه

ممنون از لطفتون

هجران 1389/08/27 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.oglum.blogfa.com

سلام مامانی
آرتینت خیلی نازه
ماشالا بهش
غذا خوردنشم مبارک
آیهان من هم این روزا خیلی الکی سرفه می کنه

عزیزم در مورد تخت پرسیدی
من آیهان رو از بیست روزگیش تو تخت خودش خوابونده ام.
البته تختش رو گذاشتم کنار تخت خودم
فعلا نمی تونم اتاقش رو هم عوض کنم
چون تازگیا وقتی بیدار می شه بی صذا می مونه و می غلطه
به نظرم خطرناکه
تازه همی جوریشم بیش از حد بی خوابم این روزا
اما رو تخت خودمون نمیارمش اصلا اون جا جای باباشه اخه:دی

آفرین خیلی کار خوبی کردی مامانی
آره عزیزم راست میگی اونجا جای باباشه
اما من و بابای آرتین زورکی خودمون رو کنار آرتین خان جا میکنیم
انقدر که من و بهمن به آرتین وابسته شدیم فکر نکنم اون وابسته شده باشه

مریم 1389/08/27 ساعت 09:52 ب.ظ http://siavash-saghafi.blogfa.com

سلام سما جون . مرسی که به وبلاگ سیاوش من اومدی . آره گلم . سیاوش من یک کوچولوووووووو از آرتین جون تو بزرگتره . راستی زود بهش فرنی ندادی ؟ خیلی ها البته از 5 ماهگی شروع میکنن . ولی دکتر سیاوش میگه 6 ماه . حالا فرنی میدی ، مثلا شب باز هم پا میشه شیر بخوره ؟؟؟
راستی من عاشق این عکس های هنریت هستم
من سیاوش را از روز 5 تولدش توی تخت و اتق خودش خوابوندم . تا الان هم اونجا میخوابه . فقط وقتی که مریض میشه یا واکسن میزنه مرتب از خواب پا میشه و مدام باید در رفت و آمد باشی . اون موقع گاهی هم ترجیح میده توی کریرش بخوابه تا بتونه تکون بوره و آرامش داشته باشه . نگران نباش بالاخره عادت میکنه خانومی .
راستی توی دوستای پسری ، اضافه کردمت تا با هم دوست باشیم

کار خوبی کردی عزیزم
فکر کنم سیاوش جون از اون نی نی هاییه که شب ها کم بیدار میشه
والا آرتین ۳-۴ باری نصفه شب از خواب بیدار میشه و به به میخواد
البته یک قاشق فقط بهش فرنی میدم اونم فقط در یک وعده که البته سیرش نمیکنه و شب بیداری هام همچنان برقراره
راستی تو وبلاگ سیاوش جون توضیحات بیشتری برات نوشتم

نسرین 1389/08/27 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام خانومی
الهی که 100 سال نه 120 سال نه بابا الهی همیشه پسر نازت زنده باشه خانومم

مرسی نسرین جونم
آی لاوی یو

خاله نانا 1389/08/30 ساعت 08:59 ق.ظ http://samooli.blogky.com

منظورت از جذاب من بودم ددددیگه؟


چون هر وقت میخواد شیر بخوره اگه من اونجا باشم منو نگاه میکنه:))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد