آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

تبلیغات از نوع فرهنگیش!

امروز مامان سما دوباره زده تو فاز فرهنگی!

خوب آخه ادا اصول هایی که واسه آرتین خان در میاوردم و میپریدم تو بغلش و پ.خ میکردم٬ دیگه جذابیت خودش رو چه واسه من و چه واسه آرتین خان از دست داده بود و مجبور شدم دست به دامن گوگل سرچ بشم و بعد از کلی تلاش بی شائبه٬ جستجوی بنده به ثمر بشینه و یه پک کامل از "بی‌بی انیشتین" و یه کتاب "بازی با کودک" جزو دست آوردهای بنده٬ سرم رو گرم کنه

کتاب بازی با کودک که اصلا حرف نداره٬ از بدو تولد تا یک سالگی کاربرد داره و کلی کارهای بامزه توش نوشته شده که خوراک بندست

سی دی های بی‌بی انیشتین هم که شامل 8 تا دی وی دیه از 3 ماهگی تا 2 سالگی کاربرد داره که اونم خیلی عالیه و  تصاویری داره که فوق‌العادست. طوری که دیشب آرتین خان نزدیک به 20 دقیقه همچنان ذل زده بود به تصاویری که پخش میشد و کلی میخندید تحرک میکرد و جیغ میکشید٬ موزیک ملایمی هم داره که حسابی آرامش بخشه. البته یک سی دی شامل "48 داستان" و کلی آهنگ برای "به خواب رفتن کودک" و "بیدار شدنش" هم داره که به عنوان اشانتیون برام آوردن و روی هم رفته 25 تومان پیاده شدم اما واقعا ارزشش رو داره


یکی از دوستام آدرسش رو خواست که اینه:

www.manomaman.com


راستی امروز یه سر زدم تو حیاط خونمون و در عین ناباوری٬ در وسط باغچه٬ اونم در وسط پاییز٬ 2 تا گل رز دیدم که شکفته شدن و از خوشحالی عکسشون رو براتون گذاشتم


دیروز وقتی با مریم جون صحبت میکردم و گفت که سیاوش خان رو از ابتدای تولدش توی تختش میخوابونده٬ تشویق شدم و الان 2 شبه که آرتین خان رو تو تختش میخوابونم و با اجازه همگی دهن بنده ... شده امیدوارم بتونم توی این یک هفته باقی‌مونده از ماه پنجم٬ خودم و آرتین رو به این وضعیت عادت بدم


http://artin1389.persiangig.com/baby%20einstein.jpg


---------------


http://artin1389.persiangig.com/702.jpg


این روزها اگه وقت کنم میرم سراغ سی دی های دکتر فرهنگ هلاکویی

مطالب فوق العاده جالب و مفیدی درباره کودکان از بدو تولد تا سه سالگی گفته شده

توصیه میکنم همه مادران این سی دی ها رو تهیه کنند

حتما مباحث روانشناسی دکتر هلاکویی رو تو شبکه اندیشه دیدین

اینم شمارشه اگه دوست داشتین زنگ بزنین تا برای شما هم بیارن:

۰۲۱۸۸۲۴۳۶۴۷ * ۰۲۱۸۸۲۷۰۷۹۱


راستش یکی از دوستای خوبم اطلاعات بیشتری درباره این سی‌دی‌ها خواسته بود که به چند تا نکته اشاره میکنم: این پک کامل شامل 8 تا سی‌دی تصویریه که البته همین سی‌دی‌ها به صورت صوتی هم هست که هم تعدادشون کمتره و هم قیمتشون. مثلاً تصویریش 15 تومانه و صوتیش 8 تومان.

درباره اضطراب جدایی٬ گریه کودک٬ آزادی کودک٬ شیر مادر٬ شیرخشک٬ روانشناسی شیر و مک زدن٬ تنظیم خواب٬ بازی با کودک٬ واکسیناسیون٬ چشم کودک٬ لمس کردن و دندان٬ صحبت کردن٬ منفک کردن ماه‌ها و تغییرات در هر ماه٬ راه رفتن٬ بوسیدن کودک و چپ دستی یا راست دستی٬ مراحل هشتگانه رشد روابط انسانی و اسباب بازی٬ مهدکودک و حتی درباره سرکار رفتن و یا تحصیل مادر٬ فرزند دوم و ...



http://artin1389.persiangig.com/ketab.jpg


راستی این دو تا کتاب رو هم دخترخاله نازنینم. سمانه جون برای من و بهمن خریدند که فوق العاده جالب هستند چرا که در قالب طنز نکات خیلی جالبی رو ارائه دادند که به نظرم حیفه که نخونیدشون.

مرسی عزیزم از حسن انتخابت


نظرات 9 + ارسال نظر
خاله نانا 1389/09/01 ساعت 10:31 ق.ظ

مادر مسووووول به این میگن دنبال هر راهی میکگرده تا پسملشو خوشحال کنه

آفرین مامان سما
دوستت داریم مامان سما

خاله نانا 1389/09/01 ساعت 10:52 ق.ظ

چرا کندیشوووووووووووووووووون نامردددددددددد

الان میرم به شهرداری میگم.

پس به خاطر همین دیشب ازم پرسیدی که تو پاییز گل در میاد یا نه؟؟
ای کلک

چه بزرگ هم هستن
معلومه خیلی وقته به حیاطتون سر نزدی چون حسابی رشد کردن!!!!

مهرنگار 1389/09/01 ساعت 12:41 ب.ظ http://mehrnegar.blogfa.com

الهی خاله قربونش بره چقدر نازه ماشالله..
دستت درد نکنه عزیزم چه وبلاگ خوشگلی واسش درست کردی. باید بیام یاد بگیرم!
امیدوارم همیشه به وبلاگمون سر بزنی آرتین رو ببوس

[ بدون نام ] 1389/09/01 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام مامان سما مهربون
خوشحالم با شما آشنا شدم...ایشالا که آرین و آرتین که همسن هم هستند دوستای خوبی برای هم بشن
راستی دکتر هولاکویی میگه نیب نی ها رو ذتا قبل از ۱.۵ سالگی جلوی تی وی نذارید...این سی دی ها خوبند؟
من هنوز نتونستم آرین رو تو تختش بذارم :(

سلام عزیزم
ای کاش لینکت رو برام میذاشتی
راست میگی تی وی خوب نیست میدونی چرا چون که تصاویر سریع رد میشن و نی نی نمیتونه روشون تمرکز کنه اما تو این سی دی ها حرکات بسیار آروم هست که باعث میشه نی نی دقت کنه و تصاویر رو دنبال کنه.
ناراحت نباش عزیزم منم تازه شروع کردم امیدوارم موفق بشم
البته یکی از دکترهای آرتین میگه که نی نی رو تا ۳ سالگی بهتره کنار خودتون بخوابونین. شاید نظریه بدی نباشه اما ریسکه دیگه. میگفت برای جدایی کودک از مادر توی اون سن هم راه هایی هست که میشه انجامشون داد

مریم 1389/09/01 ساعت 02:51 ب.ظ http://siavash-saghafi.blogfa.com

سلام سما جونم . خوبی ؟
مگه این پسرک ماه طلا میگذاره ما آپ کنیم ؟ اون هم بگذاره ُ وقتی آقای پدر خونه هستن که اینترنت در قبضه ایشون هست و ما اگر به طور همزمان استفاده کنیمسرعت دانلود ایشان کم و کسری پیدا میکنه . لذا (!) نمیشود گاهی هر روز آپ کرد .
سما جان با بیبی انیشتین از قبل آشنایی داشتم . من بیبی برینی و اسمارت بیبی را دارم که همون طور هست تقریبا . ولی من دنبال یک چیزی هستم که فارسی باشه . فکر کردم تو هم دنبال همچین چیزی هستی . چیزی که با همین موسیقی و سبک فیلم سازی توپ و خرس و حلقه و اعداد و رنگها را یاد بچه ها بده . یعنی شبیه سازی همین سی دی ها . ولی خوب فعلا که یافت می نشده !
کتاب بازی با کودک را هم من قبل گرفتم . چیز جالبیه . میدونستم اینا مد نظرت هست ُ زودتر خبرت میکردم . از این به بعد تمام یافته هایم را با تو قسمت میکنم . چه بدونی چه ندونی . تو هم همین طور گلم . باشه ؟
توی نینی سایت هم عضوم . مامانی سیاوش کوچولو . تو چی ؟ با چه اسمی هستی ؟
تهران هم زندگی میکنم . ظفر میشینیم . تو چی خانومی ؟
نگران آرتین جونم هم نباش . عادت میکنه کم کم . همیشه سختیش مال ما است دیگه . مامان شدیم دیگه . فعلا من دارم با نخوابیدنش دست و پنجه نرم میکنم .
۱۰۰۰ تا از اون گلهای قشنگ هم تقدیم تو و آرتین خان گلم

مرسی عزیزم که با این شرایط سخت بهمون سر میزنی
آره عزیزم اولش فارسی میخواستم اما بیدا نکردم و مجبور شدم انگلیسیشو بگیرم

من پونک میشینم
ممنون میشم جیگر اگه اطلاعاتت رو در اختیارم قرار بدی

ساناز 1389/09/01 ساعت 10:09 ب.ظ http://niniche.persianblog.ir

چه خوب منم میخوام آدرس سایتشو بده...از دست این بهراد کچل شدم دیگه نمیدونم چی بازی باهاش بکنم

ساناز 1389/09/01 ساعت 10:10 ب.ظ http://niniche.persianblog.ir

راستی گلها حیف بودن چرا کندیشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم لینکم

وجیهه 1389/09/02 ساعت 01:24 ب.ظ http://vajihe69.blogfa.com/

سلام عزیرم
وبلاگ خیلی قشنگی داری پسرت خیلی نازه ماشاا...

من الان یک ماه که دخترم از خودمون جدا می خوابونم اولش سخته ولی عادت میکنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد