آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

بایان ۶ ماهگی

امروز آرتین مامان شش ماهگیش رو تموم کرد


وزن جیگری ۸۹۰۰ گرم

قدش ۶۶سانت

دور سرش ۴۳


واکسنش رو هم زدیم فداش بشم که خیلی کسل شده واکسن این سری سنگین بود و آرتینم تب سختی داشت و خیلی اذیت شد و مجبور شدم باشویش کنم همش ناله میکنه هر چی هم میخوره میاره بالا


http://artin1389.persiangig.com/tab.jpg

نظرات 14 + ارسال نظر
مریم 1389/10/08 ساعت 11:45 ب.ظ http://siavash-saghafi.blogfa.com

مبارک باشه ماهگرد آرتین جون . ماشاالله خوب وزن گرفته . سیاوش 8 کیلو هست . البته قدش 71 سانته . واسه همین لاغر نشون میده . کله گنده هم هست . دور سرش 46 هست . کلاهش دیگه اندازه نمیشه !!!!! حالا تازه غذایش را شروع کردم ، شاید وزنش بیشتر بشه .
تا اینا بزرگ بشن ، آدم 100 دست لباس پاره میکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

طلوع 1389/10/09 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام سما جون
آخ که چقدر دلم برای آرتین عسل تنگ شده
اول از همه از جای من یه ماچ آبدارش کن
ماشالا هیکل میکل میزوون کرده ها
خدا حفظش کنه
خیلی فعال هستی ها من که یک ساله تصمیم گرفتم برای فروغ وبلاگ درست کنم اما همت نمی کنم
دست به قلمت هم که حرف نداره
بی خود نبود که تو هیات تحریریه مجلات کار میکردی
دلم برات تنگیده
راستی عکس اتاق جدید آرتین خان رو برامون بذار ببینم
شنیدم زدی تو فاز پووه!

طلوع 1389/10/09 ساعت 02:06 ق.ظ

راستی یادم رفت بگم اگه خانم باباخانیان رو پیدا کردی ردیف کن امسال هم به هوای کریسمس یه سری بهش بزنیم
منم شمارش رو گم کردم

دوستت دارم
به بهمن سلام منو برسون

دلارام 1389/10/09 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام عزیزم
خسته نباشی با فرزند داری!
تازه آدرس وبلاگ آرتین جون رو از طلوع گرفتم
واقعا چه حوصله ای داری
بازم بهت سر میزنم

ببوسش

ژاله دردشتی 1389/10/09 ساعت 02:20 ق.ظ

چرا عکس جدیدش رو نذاشتین؟

یه سوال داشتم شما قطره آهن به آرتین خان میدین ؟
چند قطره؟
آ.د چطوره؟
مولتی ویتامین چی میدین؟

قبل از واکسن هم ۲ برابر وزنش استامینیوفن دادین؟
کلاٌ قبلش دادین یا بعدش که اومدین خونه؟
کمبرس سرد کردین یا گرم؟

ببخشین که انقدر سوال برسیدم

خاله نانا 1389/10/09 ساعت 09:25 ق.ظ http://samooli.blogsky.com

وووووی
چه بزرگ شدددددده

چقدر تغییییر کرده

مهرنگار 1389/10/09 ساعت 12:02 ب.ظ

آخی الهی..............
ایشالله عکس ۱۰۰ سالگیشو بذاری کنار عکس یک روزگیش. خیلی بامزه میشه هاااااااا
عزیزم عکسهای آریا خوب میفته فکر کنم سایت فیروز خرابش میکنه. من تو پیکچر منیجر سایزشو کوچیک می کنم.
راستی واکسن 6 ماهگیش خیلی اذیتش کرد؟ میگن واکسن سختیه!

نسرین 1389/10/10 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام خانومی . وای چقدر نی نی ت تو این ۶ ماه ماشاالله بزرگ شده...... امیدوارم که ۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ماهگردش رو جشن بگیری.
اسژند یادت نره

مریم 1389/10/10 ساعت 09:43 ب.ظ http://siavash-saghafi.blogfa.com

سلام سما جون
الهی بمیرم واسه بچم که کسل شده و تب کرده
این دفعه سیاوش بزنم به تخته خوب رد کرد . سر 2 ماهگی پدر من دراومد . اون قدر جاش آبسه کرد و قرمز و داغ و متورم شد که نگو . آنتی بیوتیک بهش دادم و دکتر گفت اگر جاش خیلی نرم و ژله ای بشه ، باید بیام و پای بچم را خالی کنم چرکش را !!! سر 4 ماهگی 2 روز تمام توی تب سوخت . ولی لین بار خوب بود خدا را شکر . تو هم نگران نباش عزیزم . به خاطر تبش هست که بالا میاره . مرتب بهش شیر بده . حتی اگه گرسنه نیست . روی پایش هم اگه سفت و متورمه کمپرس گرم بگذار . ایشاالله زودی رد میکنه . زیاد هم لباس تنش نکن . محیطش را گرم کن ، ولی لباسش را کم کن . استامینوفن هم بده . 18 قطره . اینا را حتما خودت بهتر میدونی گلم .
راستی سیاوش رانیتیدین و یه چیز دیگه میخوره و حالش بهتره . ولی خیلی تلخ هستند . باید 8 ساعت یکبار هم بخوره . بازی زیاد درمیاره شیطون

مرسی عزیزم از راهنماییت

مامان اشکان 1389/10/11 ساعت 10:16 ق.ظ

سما جونم سلام، آرتین گل خاله چطوره؟ بمیرم براش لپاش از تب گل انداخته، من 9 واکسن اشکانو زدم چون هپاتیت اول رو 9 آبان بهش زده بودن بچم خیلی تب کرد اما الان خداروشکر بهتره
مرسی که جواب سوالامو دادی امیدوارم هرچه زودتر روی روال بیافتم.
ارتین خاله رو ببوس به داداش بهمن هم سلام برسون

مامان اشکان 1389/10/11 ساعت 10:34 ق.ظ

سماجون راستی اگه اشکالی نداره واسم بگو چجوری اون شکلای خوشگلو گذاشتی واسه قسمت علایق جدید آرتین. اونایی که ادمکه داره جارو میکشه یا خودشو توی آیینه میبینه. دوست دارم

عباس 1389/10/11 ساعت 01:40 ب.ظ http://farzandadam.blogfa.com

سلام
درباره « به جمکران میرم و از امام زمان می خوام تا برای بچه ام دعا کنه » نوشتم

سلام عزیزم الهی من فدای اون ارتین خان نازم بشم که واکسن زده بیحال شده ولی به جاش دوپینگ کرده که خدای نکرده مریض نشه.

سما جونم مرسی از همه راهنمایی هات عزیز

منکه همیشه اسمم رو مینویسم تو نظراتم

سمیه هستم اوچیک شما

یاسمن ( مریم) مامان آریا 1389/10/12 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام سما جونم خوبی عزیزم
به ما هم سر بزن
شش ماهگی آرتین جونم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد