آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

اولین زمستون زندگی . نی نی وبلاگ

یک هفته ای که گذشت آب و هوا عالی شده بود و اولین زمستون زندگی آرتین خان با یک هفته بارش برف همراه بود.


راستی آرتین مامان اولین کفش زندگیش رو هم به پا کرد


http://artin1389.persiangig.com/barfartin13891.jpg




راستی سایت جدید نی نی وبلاگ به تازگی افتتاح شده

از مزیت هاش اینه که:

1- سن نی نی رو به طور اتوماتیک بالای وبلاگ درج میکنه

2- فقط و فقط مخصوص نی نی هاست و کار باهاش خیلی راحته

3- تنها با یک کلیک میشه تمام مطالب وبلاگ قدیمیتون رو به اون انتقال بدین

اینم آدرس جدید ما:


www.artin2010.niniweblog.com

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام مامان آرتینی خوبی مامان آرتینی من محمدمبین هستم. دوست جون نی نی شما
اومدم بگم که من از امروز شلوع کردم به غذا خولدن بدو بیا عکسهامو ببین چه ناز غذا می خولم. نظل هم یادت نره. دوست جونی رو ببوس

مرسی خاله اومدی زودی سر زدی دلم اونقدر باز شد.
مامان آرتین جونی سلام
فدای قدمهات
راست می گی این لعاب بود دادم شیر ترسیدم بریزم با اینه تو نی نی سایت اکثرا زده بودن با شیر بدم
راستی دو هفته دیگه می رم سر کار به خاطر همین از حالا دارم عادت می دم به لعاب برنج. با اینکه دوست نداشتم زودتر از ۶ماهگی شروع کنم اما مجبورم.
با دکتر صحبت کردم گفت رقیق کن و کم کم بده. توصیه کرد سرلاک یا بیسکویت اصلا ندم چون مواد نگهدارنده داره.
محمدمبین متولد ۲۵مرداد ۸۹
تو نی نی وبلاگ هم براش سایت درست کرده بودم اما چون به دوتاش نمی رسم به همین یدونه بسنده کردم و اونو پاک کردم
راستی اگه آیدی داری برام بزار بیام تو مسنجر با هم حرف بزنیم و راهنماییم کنی. تجربه شما بیشتر از منه. فدات می بوسمت روی ماهتو هم گل پسرتو

مارال مامان محمدمبین 1389/10/30 ساعت 01:31 ق.ظ

راستی تا یادم نرفته جسارته ببخشید کاش تاریخ دوربین رو درست کنی تا ۲۰۱۱ بندازه. اینطوری قشنگتره بازم جسارتم رو ببخش

مامان اشکان 1389/10/30 ساعت 11:24 ق.ظ

سماجون ماشالله هرچی میگذره خوشگل تر میشه و بیشتر شبیه خودت میشه.

سما 1389/10/30 ساعت 02:49 ب.ظ

از سما به سما از سما به سما ..سما جون به گوش باش
اوخ که من چقد بهم خوش میگذره میام تو این وبلاگ.....آرتین خاله رو ببوس...راستی جواب سوالمو راجع به سی دی ها ندادی....منتظرم

چشم عزیزم همین الان میام تو وبلاگت

مریم 1389/10/30 ساعت 08:04 ب.ظ http://siavash-saghafi.blogfa.com

مبارک باشه خونه مجازی آرتین خان . فقط سما جون من واسه سیاوش یکی باز کردم و الان پشیمون شدم و شاید ببندمش . آخه تمام آرشیو را منتقل نمیکنه . فقط صفحه اول را منتقل میکنه و من میخوام کل نوشته ها واسه سیاوش بمونه . برای تو هم اینجوری بود ؟
راستی آرتین خاله بد قلقی اش هم قشنگه . با 2 تا بوس دوباره میخنده

سوین 1389/11/02 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.yasaamin.blogfa.com

سلام آقای آرتین خان خوش تیپ رفتی برف بازی. راستی غذای کمکی میخوری؟ یاسمین سرلاک برنج میخوره. سوپ هم میخورد ولی ببخشید یبوست بدی میگرفت گریه اش در میومد فعلا سوپش رو قطع کردیم تا دو یا سه هفته دیگه. گفتیم شاید سوپ برای دستگاه گوارشش سنگین باشه نصف یک شیشه زیتون رو هم تو سوپش اضافه میکردم ولی فایده ای نداشت. *********** دندونت هم مبارک باشه آخیه طفلکی کلافه شدی؟ *************** راستی سما جون بابا خوش هیکل انگاری زایمان نکردی.

[ بدون نام ] 1389/11/06 ساعت 09:55 ق.ظ http://samooli.blogsky.com

این عکسه باز نمیشه

ninimart 1390/08/23 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.ninimart.ir

سلام
سایت نی نی مارت با یه محصول شگفت انگیز افتتاح شد
صدای قلب جنین را بشونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد