آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

اولین ولنتاین/ تغییرات آرتین

 اول از همه روز ولنتاین رو به همه پدر و مادرهایی که امسال یه نی نی گل هم کنارشون دارن تبریک میگم عشقتون پا برجا
(من که از بابا بهمن 2 تا کتاب و یه دسته گل و شکلات و پاستیل هدیه گرفتم اما از اونجایی که بنده پا بند خونه هستم هدیه خودم رو در قالب یه شام رومانتیک تقدیم کردم)


این روزهای آرتین عزیز ما ...
کنترل تلویزیون رو خیلی دوست داره طوری که مجبور شدیم برای آرتین خان یک عدد کنترل استریلیزه شده تهیه کنیم.
توی روروئکش میدوه.
 180 درجه گردنش رو برمیگردونه تا ببینه پشت سرش چه خبره که نکنه اتفاقی بیافته و ایشون بی خبر بمونن. 
عاشق فیلم عروسک پارچه ای و مالکوم شده و بدجوری تا صداشون میاد برمیگرده و ذوق میکنه. 
وقتی دوست نداشته باشه چیزی رو بخوره هیچ رقمه نمیشه وادارش کرد٬ حتی با کلک!!. 
عاشق بازی کردن شده و فقط یکی رو میخواد که هی بندازتش بالا و پایین و بخندونتش. 
دیگه اسباب بازی هاشو دوست نداره و به جاش باید با کفگیر و ملاقه ها و لیوان های پلاستیکی آشپزخونه سرش رو گرم کنم. 
سه سوته دمر میشه و دنده عقب میره. 
تا بلندش میکنیم انواع و اقسام وسایل از قبیل بالشت٬ کنترل٬ پیش بند٬ کاغذ٬ پتو و ... از دست ایشون آویزون میشه.
علاقه خاصی به کاغذ پیدا کرده٬ طوری که دیروز در حین جویدن کاغذ دستگیرش کردیم.
صبح که از خواب بیدار میشه فقط دنبال بهمن میگرده و کافیه خواب باشه٬ انقدر نگاش میکنه و میخنده و سر و صدا از خودش در میاره تا خواب رو از سرش بپرونه. 
کافیه زیر بغلش رو بگیریم تا تاتی کنه همچین میدوه که باید باهاش بدویم.
دوش گرفتن رو دوست داره اما تازگیا بدجوری از تعویض لباس کلافه میشه و مکافاتی دارم بنده!
به عکس عروسیمون علاقه پیدا کرده و هر سری هم که میبینه باز تعجب میکنه.
کافیه جاروبرقی رو روشن کنم اونوقته که هر جا جارو بره اینم پشت سرش میره.
صدای میکسر رو تشخیص میده و چون میدونه بعدش نوبت به به خوردنه میخنده.
هر وقت مامان نسرین یا خاله نانا از پشت تلفن باهاش حرف میزنن برمیگرده و منو نگاه میکنه فکر میکنه من دارم باهاش شوخی میکنم آخه صداهامون خیلی شبیه همه.
کافیه وقتی نشسته روی زمین کمی به عقب متمایل بشه انقدر زور میزنه و به همه چی متوسل میشه تا بلند بشه (قیافش حسابی دیدنیه).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد