آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

۹ ماه و ۳ هفتگی

اول از همه جا داره از تمام دوستای عزیزم که به نی نی وبلاگ آرتین خان سر میزدن و نظراتشون ثبت نمیشده عذر خواهی کنم

دوم .... به زودی و با کمک نانا و دوست جونش (وای مکس) دار میشم و میام و اینترنت رو میترکونم



 

آرتین خان و تکلم دست و پا شکسته


حتما همه دوستان این تبلیغ ویتامین سی (روزی 1000 بار شبکه من و تو میذاره) رو دیدن که گلاب به روی مبارک آخه به این میگن تبلیغ یا ضدتبلیغ!؟! حالا جالبه عکس العمل آرتین خان رو ببینیم که ایشون ذل میزنن به تلویزیون و کله ای کج میکنن و با ابروهایی گره کرده 2-3 بار پلک میزنن!! آخ که به خاطر پسرم دلم نمیاد شبکه رو عوض کنم 

یه سری مکعب های رنگی داره که میچینمشون رو هم و میاد و به هم میریزه و میگه آآآه

وای که چه شیرینه وقتی میدوم دنبال آرتین و میگم آخ بگیرینش و اونم هول میشه و نفس نفس میزنه و تند تند چهار دست و پا میره و هر 3-4 قدمی برمیگرده و زیر چشمی منو میبینه و لبخند زیرکانه ای میزنه که آیا بازم همون کارو تکرار میکنم تا تند تند فرار کنه و بلند بلند بخنده

کاملاً بهم ثابت کرده اگه بگم آرتین و برم سمتش برگرده منو نگاه کنه یعنی کار خلافی نمیکرده اما اگه ببینم تند تند داره چهاردست و پا میره میفهمم داره میره سراغ یه چیز خطرناک مثلاً سرویس بهداشتی که بدجوری وابستش شده. آخ که به خاطر این جقله بچه یه دیوار امنیتی ای خونه بنده رو فرا گرفته که به خودم میگم سما کو اون همه سلیقه و دکوراسیون!! ... خلاصه با قالیچه و روفرشی همه جارو مستتر کردم.  

وقتی میره سمت سرویس بهداشتی و وقتی میخواد برگرده چون یه پله کوچولو داره و مامان روش فرش انداخته با احتیاط میاد پایین و میگه تاتا

ولی ولی عجیب آرتین مامان عیاق شده با این جاروبرقی تا میارمش وسط اتاق سه سوته میاد و دستش رو میندازه گردن جاروبرقی و لم میده!!

وای از اون لحظه ای که در اتاق نیمه باز باشه. انقدر جیغ میزنه و هر طور شده از روی هر چی شده رد میشه تا بره یا در رو ببنده٬ یا باز کنه. انقدر عصبانی میشه که خدا میدونه!!

مثل این جوجه ها که دنبال مامانشون راه میافتن مدام توی خونه دنبال منه و هی از شلوارم آویزون میشه

نظرات 10 + ارسال نظر
خاله نانا 1390/01/31 ساعت 02:46 ب.ظ http://samooli.blogsky.com

قربوونش بررررررررررررررررررررررررررررم من

زهره 1390/02/01 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام خانوم
وااااااااااااااااااااااااااااااای چه گل پسر نانازییییییییی
الهی بگردمش. ماشاءالله خدا ببخشه
ببخشید معرفی نکردم من تازه با وبتون آشنا شدم. اینقده ذوق کرده بودم که دوست داشتم ارتین جون همین الآن جلو من می بود تا ببوسمش.
واقعاْ مبارکتون باشه انشاءا... همیشه سلامت باشه سایه شما و همسر محترمتون هم بالای سر گل پرتون باشه.
من و همسرم عااااااااااااااااااااشق بچه ایم. اما هنوز زوده چون من تازه ۹ ماهه که رفتم خونه ی خودم.
آرتین جونو ببوسید. بازم میام.
شاد و سرافراز باشید.

مهرنگار 1390/02/01 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام سما جون
ماشالله پسرت چه موهایی داره. خوشگل خاله
راستی سما جون نی نی مردادی ها قرار مسابقه گذاشتیم. هنوز جاشو مشخص نکردیم فکر نکنم فرهنگسراها اجازه بدن. بنابراین دنبال جا هستیم. درضمن هنوز از 4 و 5 نفر بیشتر نشدیم. گرچه این مسابقه نیست و فقط یه تفریح واسه نی نی ها و والدینشونه
آره عزیزم من شرکت می کنم.
جاش مشخص شد بهت خبر می دم.

سما جان سلام. ببخش من یه مدتی اینترنتم قطع بود که بهت سر نزدم... ماشالله آرتین هم خیلی بزرگ شده به سلامتی خرابکاری هاشم که شروع شده.......
راستشو بخوای کارم خیلی خوبه و رییسم خسلی باهام راه میاد و دلم نمیاد که نرم. فقط چون مجبورم از شنبه تا 4 شنبه پیش مامانم بمونم و از خونه خودم دورم یه کم عصبی میشم.. ولی فکر کنم ارزش داشته باشه..
مرسی که راهنماییم کردی دوست خوبم

ساناز 1390/02/02 ساعت 05:21 ق.ظ http://niniche.persianblog.ir

چه خوشمل شده ماشالله...

مریم 1390/02/03 ساعت 11:53 ق.ظ http://siavash-saghafi.blogfa.com

ای جان .. چه موهایش بلند شده پسری . سیاوش عاشق تبلیغ دوربین دیجیتال سونی هست که بچه ها را توی بیمارستان نشون میده و هننا نا هنا نا نا میکنه . عاشق آهنگ سریال هندی پی ام سی هم هست .
سما جان خوبه آرتین خان به شلوارت آویزونه . پسر ما به یقه بنده آویزونه !!!!!!!!!!

سمانه 1390/02/04 ساعت 09:35 ق.ظ

آخ که چقده دلم براش تنگیده

سلام عزیزم بزرگ شدی خاله جان از وبلاگ نی نی سایت اومدی بیرون قهر کردی با دوستات خوبی گلم
در ضمن من یک نظر در وبلاگ قبلی تان دادم ولی جوابی ندادی گلم در مورد اینکه چه کار کردی به وزن ایده تان رسیدید بخدا افسردگی پیدا کردم
به ما هم سر بزن

سمیه مامان امیرابوالفضل 1390/02/05 ساعت 12:25 ق.ظ

آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ که من مردم واسه این پسره بامزه شیرین خوشگل

با هر خطی که خوندم گفتم الهی قربونش برم

الهی زنده و سلامت باشن این مامان و نی نی ناززز

بوسسسسسسسسسسسسسس

برای سما جون و آرتین خان

مهرنگار 1390/02/05 ساعت 12:16 ب.ظ

سما جون چند بار برات پیام دادم متاسفانه جواب ندادی دیگه روم نمیشه بگم.
عزیزم من برات یه زودپز کوچولو خریدم خواستم بگم اگه لازم داری بهت بدم اگه هم نداری تو رودربایستی گیر نکن می دم به یکی دیگه
باور کن اگه بهت قول نداده بودم هی برات این پیامو نمی ذاشتم. از دستم عصبانی نشیا. البته تو وبلاگ قبلی می ذاشتم.
قرار مسابقه هم هنوز معلوم نیست. آخه هربار یه مشکلی واسه یکی پیش میاد. قرار بود جمعه این هفته پارک چیتگر باشه تا ببینیم چی میشه. بهت خبر می دم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد