آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

پایان 10 ماهگی و سرماخوردگی

اول از همه خوشحالم . چرا که نه؟ بللللله مامان سما بالاخره وایمکس دار شد و حالا حالشو میبره


دوم اینکه ناراحتم. چرا که نه؟ آخه آرتین مامان سرماخورده . خوب طفلکی حق داشت یک هفته من مریض شدم و یک هفته هم بهمن و نوبتی هم نوبت آرتین بود اما من حاضر بودم دوباره مریض میشدم و اون مریض نمیشد.

الهی قربونش بشم که 10 ماهگیش رو با کسالت تموم کرد

فقط خدا کنه حالش خوب بشه

آخه 3-4 روز دیگه با اجازتون عازمیم ترکیه و امیدوارم آرتین حالش تا اون موقع خوب بشه


وای که آرتین هیچی نمیخوره هیچی فقط شیر مادر

این روزها مجبورم داروهای تلخ رو به زور تو دهن این بچه کنم

شربت ویتان رو دکترش تا آخر یک سالگی با ۳۰ قطره در روز تجویز کرد

قد آرتین خان ۷۴ و وزنش هم ۱۰ کیلو شده بود


نظرات 5 + ارسال نظر

عزیزم ورودت رو به 11 ماهگی تبریک میگم

الهی زوده زود خوب بشی

امان از این قطره ها و داروها که بچه ها اصلا دوست ندارند

سفر خوش بگذره

مریم 1390/02/09 ساعت 03:06 ب.ظ http://siavash-saghafi.blogfa.com

ای سما جان . از غذا خوردن نگو که دلم خونه . هر روز جنگ و کتک کاری با هم داریم و آخر سر هم باید سیاوش بره و حموم و لباس عوض کنه . چون لباسهایش خوردن غذا را !!!!!!

نسرین 1390/02/09 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.golemanobabaee.blogfa.com

سلام سما جون......... خوش بگذره بهتون........

سلام دوست جونم خیلی خوشگلی عزیزم
آرتین جونم خیلی نازه
ممنونم که به من سر زدی
بوسسسسسسسسسسس

اعظم 1390/03/28 ساعت 11:43 ق.ظ http://mohamadmahdi89.blogfa.com/

سلاممممممم
وبلاگ قشنگی دارین.ایشاا.. که سایه پدر و مادر همیشه بالا سرت باشه نی نی کوچولو....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد