آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

اولین کالسکه سواری

اینم عکس اولین باری که آرتین خان سوار بر کالسکه یک ربعی از آفتاب بهاری تو حیاط خونمون استفاده کرد و بعدش هم ۲ نفری رفتیم نون گرفتیم و بابا بهمن رو که از دانشگاه می اومد سوربرایز کردیم




نظرات 5 + ارسال نظر

سلام عزیزم

ممنون از حضوره سبزتون

داداشی زهرا نازنازی خودش وبلاگ داره که آدرس در لینکستان وبلاگ زهرا نازنازی هست

خوشحال میشیم سری بزنید
http://ali-1376.mihanblog.com

مادر سامان 1390/02/09 ساعت 11:22 ب.ظ http://badboy.weblog.com

سلام
ممنون که به ماسر زدی
در مورد پسر بد پرسیده بودی پسر بد یک اصطلاحه وبلاگتون خیلی قسنگه فقط بیشتر عکسهایی که آپلود کردی آپ نمی شن و یکمی از زیبایی وبلاگت کم کرده
البیته ببخشین که نظرمو گفتم
در ضمن شمارو لینک کردم اگه زحمتی نبود مارو با اسم پسر بد لینک کن
سامان منتظره که دوباره بهش سر بزنی

مهرنگار 1390/02/10 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام سما جون
نه عزیزم برای من مشکلی نبود آخه دیدم جواب نمی دی گفتم شاید نمی خوای روت نمیشه بگی
آرتین گلمو ببوس ایشالله زودی خوب میشه و تو مسافرت هم اصلا اذیت نمیکنه و خیلی خیلی بهتون خوش میگذره. مراقب خودت و گل پسر باش
در مورد گرفتن هم نمی دونم عزیزم هرجور راحتی. شما کجا میشینی؟ من المپیکم فکر کنم با توجه به پیش شمارتون نزدیک باشیم هرجور خودت صلاح بدونی.

علی 1390/02/10 ساعت 03:06 ق.ظ http://ali-1376.mihanblog.com/

سلام
مرسی که به وبلاگ من اومدید

بوس برای آرتین خان دوست داشتنی

ارتین 1390/02/27 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام مامان ارتین خان وبلاگت قشنگه منم وروجکی به اسم ارتین دارم ارتین ببوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد