آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

شیطنت

شروع شیطنت های سرسام آور آرتین خان در ۱۱ ماه و ۲۵ روزگی


این روزها آرتین خان یاد گرفته از مبل و تخت میکشه و میره بالا

نرفته بالا جیغ میزنه که بره بالا

بالا رفته جیغ میزنه بیاد بایین

حسابشو بکنید وضعیت منو !!!!


بزن قدش رو کاملا یاد گرفته

تا لیوان میبینه میبره سمت دهنش تا آب بخوره

شیشه شیرش رو به طور حرفه ای میگیره

کارهاش از حالت غیر ارادی به ارادی تبدیل شده

نگاه هاش معنی دار شده و دیشب تا منو میدید نگام میکرد و تا میرفتم سریع موهای مامان نسرین رو میکشید!!!!

دیروز به طور معجزه آسایی شربت های بدمزه رو با اشتها میخورد اما لب به غذاهای همیشگیش نمیزد!!!!!



اینم یه نمونه از عکس آرتین خان حین فتح کردن قله مبلمان مامان نسرین


نظرات 19 + ارسال نظر
اعظم 1390/04/02 ساعت 09:21 ب.ظ http://mohamadmahdi89.blogfa.com/

سلاممممممممممم.این خوشگله چه شیطون شده مامانی !!!از طرف من یه بوس خوشمزه ازش بکن...دوستون دارم....

سید مهدی 1390/04/03 ساعت 06:01 ق.ظ http://zeiba111.blogfa.com

سلام.آپپپپمممممممممممممم تشریف بیاری خوشحال میشم

ای جان
چقدر ناز و بامزه شده خدا حفظش کنه بووووووووس

وای خدا به دادت برسه میدونم الان چه حالی داری چون من هم تقریبا همین وضعیت را دارم

خاله نانا 1390/04/04 ساعت 10:00 ق.ظ http://samooli.blogsky.com

ماشالا از دیوار راست میره بالا



جرئت داری وقتی میخواد بره بالا جلوشو بگیر!!!

خاله نانا 1390/04/04 ساعت 10:01 ق.ظ http://samooli.blogsky.com

از خداوند منان صبر برایت آرزو مندم :DDDD

سلام آرتین خان گل
شیطونیهات شروع شده دیگه
مامانی فقط باید صبوری کنی و بسسسسسسسسسس حالا حالا ها
خیلی با مزه هست

مهرنگار 1390/04/04 ساعت 12:47 ب.ظ

چه پسر شیطونی خدا حفظش کنه.

سلام پست خیلیییییییی جالبی بود و بسی کیفور شدم

راستی خیلیییییییییی خوشکلیییییییییییییییییی و خوشا به سعادتت که ....

نمی شه پست خصوصی گذاشت ؟

آرتین به نظر لاغر شده

زیبا 1390/04/04 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.zibasaz4us.blogsky.com

سلام .
من زیبا هستم . وبلاگ من در مورد زیبا سازی است .
اگر می خوای هیچ وقت با عکس های ضربدر شده توی وبلاگت مواجه نشی .
اگر می خوای وبلاگ زیبایی داشته باشی .
حتما به وبلاگ من بیا .
این پیام به صورت خودکار ارسال نشده . خودم شخصا وبلاگ تو رو پیدا کردم و خواستم که خودم رو بهت معرفی کنم .
اگر به وبلاگم اومدی و ازش خوشت اومد می تونی منو با عنوان ویلاگم .•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•. لینک کنی و
اگر هم تمایل داشتی که منم لینکت کنم حتما بهم خبر بده .
حضور همیشگی ات و نظرات خوبت باعث دلگرمی من برای ادامه کارمه پس بهم سر بزن .
با شرکت تو نظر سنجی هام وبلاگم رو به سمت مورد علاقه خودت هدایت کن .
منتظر انتقادات و پیشنهاداتت هستم .
اگر از وبلاگم خوشت اومد می تونی به بقیه دوستانت هم آدرس وبلاگم رو بدی .
با حضور فعالت توی وبلاگم ( تعداد نظراتت برای پست های من ) از طرف من یک هدیه ( تصاویر زیبا سازی ) دریافت میکنی که فقط مخصوص خودت و وبلاگت است .
بازم میگم این یه پیام تبلیغاتی نیست .
امیدوارم که وبلاگت هیچ وقت تعطیل نشه و همیشه انگیزه ای برای ادامه ی کارت داشته باشی .
موفق باشی .

وای مامانش مراقب باش نره توی این اینه

مهلا 1390/04/04 ساعت 09:50 ب.ظ http://craven66.blogfa.com

الهی قربون این گل پسر شیطون برم من
راستی چیزی نمونده ها تا تولد گل پسری
مامانی چیکارا داری میکنی برای تولدش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان میر 1390/04/05 ساعت 08:01 ق.ظ http://amirroushan.blogfa.com/

سلام به آرتین خان و مامان مهربونش
ممنون که به ما هم سر زدید و قابل دونستید.
با اجازه لینکتون کردم .

ایشالا به جای مبل قله های موفقیت رو طی کن آرتین خان

من عکسو نمی بینم.

واییییییییی عزیزم چه شیطون پسرمون
مامانی خیلی مواظبش باش

خاله نانا 1390/04/08 ساعت 03:05 ب.ظ

بابا یکی هم به فکر مبلای ما باااشه


داغون شدن حسااابی تو این چند ماااه

راستی سماا چرا نمیگی آرتین خان ریمل بندرو شکوندن

و مجله ای که از ترکیه آوردمو پاره کردن؟؟

میدونم دیگه...

الان میگی میخواستی خاله نشی!!!

:))))

سلام.تولدت مبارک آقا پسر.
کیک تولدت که خیلی خوشمزه بود.
من لینکت کردم.
اگه دوست داشتی با اسم ماهان عشق ماشین منو لینک کن.
متولد13/6/87 هستم

ای جان.
خدا واستون نگهش داره.
الهی 120 ساله شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد