آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

در آستانه ۲۳ماهگی (عاشقتم)/ نمایشگاه گل

سلام عسل مامان

الان که این مطالب رو میخونی چند سالته؟ چه روزیه؟

عزیزم خیلی دوستت دارم


نمیدونی وقتی خودت رو برام لوس میکنی لبهات رو غنچه میکنی و دوست داری ببوسیم چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی وسایلت رو زیر مبلها قایم میکنی و بعدش تا گردن میری زیر مبلها و میاریشون بیرون چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی یه دفعه بی مقدمه میای و دستت رو میندازی دور گردنم و خودت رو شل میکنی تو آغوشم چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی میگم لباس هاتو بنداز تو ماشین لباسشویی و یه راست حرف منو گوش میدی و سرت رو میندازی پایین و کاری که گفتم رو انجام میدی و بعدش هم میگردی هر چی لباس و دستمال تو خونه باشه میبری میندازی تو ماشین چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی بستنی یا هر خوراکی دیگه ای میخوام بهت بدم سریع با دست اشاره میکنی که بری بشینی رو صندلیت و روی میز میل کنی چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی موقع بازی چرخ ماشینت در میاد یا پازل هات به هم میریزن داد میزنی میگی MOMANEI چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی لباس ها شسته میشن میری در میاری و سعی میکنی آویزون کنی حتی به دسته کشوی لباس هات چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی برای تنقلاتی چون چیپس و پفک هول میشی و تند تند میگی اوفه اوفه و شروع میکنی به خوردن و چنان غرق خوردن میشی که دوست نداری کسی مزاحمت بشه چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی یه کیسه پیدا میکنی و اسباب بازی هاتو توش میریزی و میندازی روی شونه ات بعد راه میری تو خونه با من و بهمن بای بای میکنی و زیر زیرکی میخندی چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی بوی لاک میاد تند تند میدوی تو خونه و سراغ منو میگیری و یه بند میگی لاک لاک چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی میری حموم نیم ساعتی بازی میکنی و  وقتی دیگه خسته میشی میری پشت در یه بند میگی بابابابابابابابا چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی میری عطر من و بهمن رو میاری و هی اشاره میکنی به زیر گردنت تا بزنیم و آخرش هم لباست رو بو میکنی و میگی به به چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی چشمت به لوازم آرایش بنده میافته دیگه زمین رو به آسمون میدوزی تا شما هم آرایش بشین! و بنده هم مجبور میشم الکی یه دستی روی لپ های مبارکتون ببرم چقدر خوشحال میشی و لب هاتو غنچه میکنی و احساس میکنی خوشگل شدی چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی هر چی لباس تو خونه پیدا میکنی سعی میکنی بکنی به تنت چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی با موفقیت شما در چیدن منظم پازل هات و لوگوهات چقدر منو خوشحال و چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی دستمال کاغذی جلوی دهنت میگیری و یه بند میگی آها آها آها آها و سرفه میکنی چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی آخ که وقتی خودت رو لوس میکنی و سریع میری دست و صورتت رو میچسبونی به دیوار و همون جوری چند ثانیه ای تکون نمیخوری چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی شب ها میخوایم چراغ رو خاموش کنیم و اعتراض میکنی و دلت میخواد همچنان بازی کنی چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی تا چراغ ها خاموش میشه یه بند میگی چیر (همون شیر) و منو بلند میکنی و میرم برات شیر میارم و کیک میارم و سریع کنترل تلویزیون رو برمیداری و روشن میکنی و چهارزانو میشینی روبروی تلویزیون و یه گاز کیک و یه کمی شیر میخوری و با جدیت به کارتون نگاه میکنی چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی یه ذره غذا روی لباست میریزه عصبانی میشی و سریع میخوای پاکش کنی چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی دستمال برمیداری و روی میز میکشی تا تمیز کنی چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی صدای بارون میاد و میدوی سمت پنجره و یه بند میگی بالان بالان چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی صبح ها چشم بسته از خواب بیدار میشی و هی انگشتت رو میبری سمت دهانت و اشاره میکنی یعنی گرسنه هستی و تنبلیت میاد حرف برنی چقدر منو عاشق خودت میکنی

نمیدونی وقتی تلفن زنگ میزنه و هول میشی و هی تند تند میگی شییییه؟! و میپری رو مبل و سریع گوشی رو برمیداری  و عین طوطی تند تند جملات نامفهوم میگی چقدر منو عاشق خودت میکنی

تو نمیدونی که مامان سما چقدر دوستت داره و لحظه به لحظه عشق و علاقش به تو صدبرابرها میشه

آخه تو هنوز کوچولویی و نمیدونی عشق مادر به فرزند قشنگ ترین و بالاترین عشقه که با هیچ چیزی عوض شدنی نیست و با هیچ احساسی قابل قیاس نیست. آرتین جونم گوشه ای از احساساتم رو برات نوشتم تا بدونی کوچترین کارهات بزرگ ترین احساسات رو در من برمیانگیزه


http://artin1389.persiangig.com/artinlebas91.jpg


http://artin1389.persiangig.com/artinzeeremobl91.jpg


http://artin1389.persiangig.com/artinsorsore91.jpg


http://artin1389.persiangig.com/artinpaazel91.jpg

اینم از نمایشگاه گل و گیاه غرب تهران


http://artin1389.persiangig.com/artinnamayeshgol91.jpg


نظرات 45 + ارسال نظر
روژمان 1391/01/28 ساعت 08:34 ب.ظ

من و که از دور با دیدن عکسات عاشق کردی آرتین خان

نمیدونی چقدر با خوندن این پست من بیشتر عاشقت شدم آرتین خان.

بهسا مامان مهسا 1391/01/28 ساعت 11:17 ب.ظ

ماشالا به آرتین خان
تو چقدر نازی عزیزم

سلام عزیزم

22 ماهه شدنت مبارک گل پسره ناز

به به چه پسر ناز و شیطونی
خیلی با نمکی ها خاله جون
من که از دیدن شیطونیهات لذت بردم

آوین 1391/01/29 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.362010.niniweblog.com

مامان عاشق سلام از طرف من بببببببببببببببوس این پسر نازتو
یه سوال سما جونم اسم این پارکه آبنوسه ؟

والان عزیزم اسم پارکشو نمیدونم اما تو بلوار عدل

سلام گلم پستت عالی بود عزیزم
سرشار از احساسات لطیف و زیبای مادرانه
عالی بود عزیزم
آرتین جونم دوست دارم هواررررررررررررررتا

واقعا این بچه با این شیرین کاریاش عاشقی هم داره

و الان مامانی تو چقدر عااااااااااااااااااشقی

خدایا این عشق همیشه فروزان بمونه و روز به روز بیشتر بشه و زیباییهای زندگی و عشق مادر و فرزندی هر لحظه بیشتر بشه

تنها 1391/01/29 ساعت 06:54 ب.ظ http://bache.blogfa.com

سلام عزیزمخوبی
خیلی خوشحال شدم باز اومدم وبلاگت
چرا به روز نیستی؟
بهم سر بزن
دوستون دارم
بای
خاله

حستو خیلی دوست دارم..
راستی سماجون به سفارش گوش کردم و از امروز دیگه نمیرم سرکار تا بتونم به پسرم بیشتر برسم.

سلام خانومی

خونه ی جدیدتون مبارک باشه

الهی همیشه شاد باشید

مرسی عزیزم

سلام کدوم وبلاگتون رو لینک کنم؟

بوسسسسسسسسسسس

خاله قربونت برم
عین رخا فقط یه جا می خواد گیر بیاره تا لباس پهن کنه
خاله قربون اون خوابیدنت بشم

سلام مامان سما نمیدونی با این مطلب قشنگت چقدر منو عاشق خودت میکنی....
این ادرست رو هم داشتم گلم و به همین آدرس لینکت کرده بودم. اصلا ما همش یه دونه آرتین خان داریم و بس

سلام دوست خوبم از وبلاگت دیدن کردم. امیدوارم که همیشه خوش و خرم باشید و همیشه به گردش و شادی

http://dokhtaramsonia.niniweblog.com/ 1391/01/30 ساعت 06:59 ب.ظ

وای وای وای ماشاالله به این گل پسر خدا نگهدارش باشه چه عکسای خوشگلی به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید

ژاله 1391/01/30 ساعت 11:00 ب.ظ http://mymoon.niniweblog.com/

مرسی که به وبلاگ آیدا سر زدی ایشااله آیدا هم مثل آرتین شما مامانی بشه.
خیلی پسر نازی داری خدا حفظش کنه در ضمن متنی که نوشتی خیلی قشنگه

خاله گلنار 1391/01/31 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام عزیزم... مرسی که وبلاگمو تنها نمیزاری.من قبلا وبتونو معرفی کردم؟ همون وب قبلی رو

وای اشکم در اومد خاله . چقدر قشنگ نوشتی . چه پسر فهمیده ای داری . اینو که خوندم هی دوست دارم هرچی زودتر محمدرضای منم دنیا بیاد .
خیلی دوست دارم مثل پسر شما باشه .
خدای من یعنی میشه یه روز منم اینا رو بنویسم؟

توی پست امروزم با اجازه آدرس وبلاگتو می ذارم تا دوستام بیان این پست رو بخونن .

مرسی عزیزم خیلی لطف داری

سلام آرتین خان جان . خوبی خاله . مبارک باشه آدرس جدید وبت . واقعا نمایشگاه گل قشنگیه با این گل که از همه قشنگتره .

سلام
دینا تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.(با اسم دیناکوچولو)
ممنون میشم که بهش رای بدید. رای گیری از اول اردیبهشت شروع میشه.
http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php

سلام سماجون خوبی/
وای چه پست قشنگی بود
لذت بردم
مثل همیشه عالیییییییییی

عاشق عاشقونه هاتم
وای آرتین خان قدر مامان سما رو حسابی بدون

خیلی زیبا و با احساس نوشتید.

سلام عزیزم.وبلاگ جدید مبارک.

مامان آرینا 1391/02/01 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام دوست عزیزم.آدرس وب آرتین جونو تغییر دادم.یه دنیا بوس برای آرتین خان عزیزم.

سلام سما جان خوبی آرتین عزیزم خیلی ماه شدی آفرین به تو که مامان و عاشق خودت کردی عزیزم

سما جون خیلی زیبا نوشتی خیلی ........عالی بود

چه پست قشنگی بود. خیلی از متنت خوشم اومد. عکس ها هم عالی بودن

خیلی خیلی خیلی خیلی زیبا بود

خدا آرتین خوشکلمون رو 150 سال نگه داره

همیشه دلتون خوش و لبتون خندون باشه

نورا 1391/02/02 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام مامان مهربون میدونی اینهمه مهربونی مادر ذره ای از مهربونی خدااست که در وجود مادر قرار داده دوست عزیز شما در یک جا ذکر فرمودین بعضی مقوله ها در زندگیتون هیچ ارزشی نداره اگر منظورتون دینه که واقعا جای بسی تاسفه مادری میتونه یک بچه صالح تربیت کنه که مومن باشه و به دینش اعتقاد داشته باشه واون رو بی ارزش ندونه تازه دیدن نماز خوندن ورازو نیاز کردن فرزند توسط مادر هم خیلی لذت داره

عزیزم هر کسی اعتقادی داره و من نیز به اعتقاد شما احترام میذارم
اما کاش از جملات کلیشه ای دور بشیم البته حق دارین چرا که چون از ابتدا گفتن آدم مومن فرزند صالح داره این توی ذهن ها حک شده وگرنه خصوصیات انسانی در کنار هیچ دینی خودش به خودی خود کامل کنندست

سمانه مامان محمدباقر 1391/02/02 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام عزیزم وبلاگ جدید مبارک
آقا ارتین هم خیلی نازه ماشالله

سارا 1391/02/03 ساعت 08:55 ق.ظ http://tara89ho.niniweblog.com/

آخی چقدر ناز نوشتی مامان. اشکال نداره منم از طرز نوشتم شما ایده بگیرم. هر چند که قبلا هم ایده گرفتم. ولی باز شما اجازه بدین بهتره. خیلی جالب مینویسید

نه عزیزم قابل تارا جون رو نداره هر چی دوست داشتی کپی کن

عزیزم خیلی وبت زیباست . ممنون بهمون سر زدین . از پست زیبات خیلی خوشم اومد انشاالله همیشه خوش باشین . آرتینی یه بوس خوشگل و خوشمزه .

زهرا 1391/02/04 ساعت 11:11 ق.ظ http://jigarekhale.niniweblog.com/

سلام
وای چه پسل خوشگلی
خدا برا مامان و باباش حفظ کنه
اسپند دود کن براش مامانی

خاله نانا 1391/02/04 ساعت 11:28 ق.ظ

قربووووون آرتین جون خودم بشم

خیلی دوستتون دارم

این دست به قلمت به خواهرت رفته نه؟؟؟؟

سارا 1391/02/04 ساعت 11:30 ق.ظ

سما جون همین که پسرت رو یک انسان کامل بار بیاری بهترین چیزه

مهم نیست دین داشته باشی یا نه

مهم اینه که انسااااان باشی

مامان نسرین 1391/02/04 ساعت 11:31 ق.ظ


خوش به حال آرتین که چنین مادر مهربونی داره

و خوش به حال من که چنین دختر ماهی دارم

عزیزم خیلی دوستتون دارم

ای جااااااان جیگرشو برم من با این اداهای شیرینش
بوووووس

چه عکسهای نازی

وای که چقده مامانو عاشق خودت کردی عزیز خاله عاشقتیم

سارا 1391/02/10 ساعت 10:39 ق.ظ http://tara89ho.niniweblog.com/

ایلیا جون 1391/02/10 ساعت 11:59 ب.ظ

اون عکس آرتین خان که رفته زیر مبل عالیه

مهین 73 1391/11/23 ساعت 08:22 ب.ظ

من که نمی دونم آرتینی چرا تا حالا مامانت تو رو نخورده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد