آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

۳۷۲ روزگی /دندانهای ۶ و ۷ و ۸

با کم شدن زحمت مریضی آرتین خان

دندان های ۶ و ۷ و ۸ دلبندمون جوونه زد


http://artin1389.persiangig.com/dandan6o7o8artinkhaan.jpg


اگه دوست داشتین سیر رشد دندانهای آرتین خان رو ببینید کلیک کنید


بابابهمن به یاد دوران کودکی خودش یه اسب از اون قرمز قدیمی ها دور از چشم من

واسه آرتین خان خرید

البته آرتین نمیتونه خوب پاشو رو زمین بذاره و بره جلو به همین خاطر ترجیح میده پیاده بشه و باهاش بازی کنه

(اینم عکسش)


http://artin1389.persiangig.com/artinkhaan1salo1haftegi.jpg

نظرات 25 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/04/17 ساعت 07:16 ب.ظ http://nonestop.blogfa.com

سلام
از وبلاگ قشنگ، پرانرژی و کودکانه آرتین خان دیدن کردم.
مشخصه که تمامی زحماتی که برای این وبلاک کشیده شده و میشه خالی از لطف و مهر و محبت مادری نیست.
این عشق و علاقه مادر عزیز آرتین واقعاَ قابل تحسینه که برای عزیزش از جدیدترین امکان روز استفاده کرده تا لحظه به لحظه زندگی شاد فرزندش رو به روایت شبکه ای منتقل کنه و همیشه ماندگار باشه.
آرزو می کنم آرتین خان همیشه زیر سایه پدر عزیز و مادر مهربون و دوست داشتنیش زندگی شاد و بی دغدغه ای رو داشته باشه.
امیدوارم هر زمان که آرتین تونست به قول نویسنده تا 1400 یا هرزمان وبلاگ و به دست بگیره هیچ وقت یادش نره که مادرش با چه عشقی این وبلاگ رو براش آماده ساخته است و همیشه ممنون و مدیون زحمات مادر عزیزش باشه.
خوشا به حالت آرتین جان که برای ثبت خاطرات کودکیت همچنان خانواده ات به خصوص مادر درتلاشند، به روزی برس که پس جبران زحمات مادر برایی و خشنودی مادر را همیشه اولویت راه قراردهی.
فرشته ها زیادند ولی فرشته و سایه مادری بی تکرار!!!!
سلامتی، شادکامی و موفقیت برای :
مادر عزیزت
پدر گرامیت
و خودت با رهنمودهای هر دو.

مبارکه چه اسب نانازی....

خداروشکر که سلامتی بر گشته

سلام من چند روزه مرخصی بودم و امروز اومدم سر کار
من همیشه به وبلاگ آرتین عزیزم سر می زنم اما متاسفانه نظردهی خیلی وقتها واسم باز نمی شه
امروز هم که اومدی سر زدی من الان یک ساعته که وبلاگ آرتین رو باز کرده بودم و دارم یواش یواش وسط کارام می خونم
این تبی که آرتین گرفته چندین دوست دیگر من توی تهران هم گرفتن و این طور که معلومه شیوعش بیشتر در تهران و شمال کشور و به ویروس سنجاقک معروفه و نشونه هاش دقیقا همینی هست که گفتی سه روز تب شدید و بعد دونه قرمز
اون اسب قرمزه هم خیلی خوشکله ولی یه کم دیر واسش گرفته و بدیش اینه که پدار نداره بچه پاشو بذاره
واقعا آفرین به خاطر عکس دندونهای آرتین خدا کنه منم بتونم از دندون های آریا عکس بگیرم
آریا دو تا دندونش پائینش مثل باباش کمی حالت هشتی داره و کاملا صاف نیستن
آرتین جونم رو ببوس وقتی واکسن زد و حالش کاملا خوب شد یه جشن واسش بگیر

مبارکت باشه هم دندونات و هم اسب خوشگلت

خاله نانا 1390/04/18 ساعت 12:26 ب.ظ

دلم برااااش تنگ شووووده

ساناز 1390/04/18 ساعت 08:37 ب.ظ

مبارررررررررررکه دندونات باهاشون میتونی بیشتر گاز بگیری

مهلا 1390/04/18 ساعت 10:23 ب.ظ http://craven66.blogfa.com

ایول به این بابا که رفته چه چیزی خریده برای گل پسرش

سلام سما جون فکر کنم سایت مشکل داره من اینقدر صبرکردم تا این نظرات باز بشه باور کن کل وبلاگ رو خوندم تا تونستم برات بنویسم مبارکش باشه این اسب قرمز تازه یک هزار ساله بشه این پسر ما سما جون مرسی که به ما سر می زنی مواظب این پسر ما باش از طرف ما ببوسششششششششششششش

سلام خدا رو شکر که دوباره سلامت شدی
دندوناتم مبارک خاله جون
چه اسب قشنگی بابات برات خریده مبارکت باشه عزیزم
امیدوارم قهرمان سوارکاری بشی
بوووووووووووووووووس برای آرتین خان

مدرسه ی مامان ها 1390/04/19 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام
یادش بخیر
مبارکش باشه امیدواریم که لحظات شاد و خوبی رو باهاش داشته باشه

آرتین خان رویش دندونای جدیدت رو تبریک میگم.
امیدوارم دیگه بیمار نشی خاله جونم
بوسسسسسسسسس

سلام خانومی
مرسی که به وبلاگ پارسای من سر زدی
ماشاالله آرتین جونم خیلی جیگره
بیشتر پستهارو با اجازه خوندم
وب جالبی داری
منم لینکت میکنم
راستی اسم برادرزاده ی منم سماست اگه دوست داشتی از وبش دیدن کن

۸۹.۱۰.۱۴

به به چه اسب خوشگلی بابا خریده مبارکهههههههههههههههه
الهی قهرمان اسب سواری بشی گلم
چه مرواریدای خوشگلی داری

سلام.ارتین عزیزم خوبه ؟ خودت و باباییش خوبید ؟ سما جون ممنون که به وب پسر من سر میزنی من و امیرحسام هم شما رو دوست داریم در ضمن من هم با اجازه ت لینکت کردم .

عزیزم سلام پسرت خیلی نازه وب لاگت هم خیلی خوب طراحی شده عزیزم تاریخ تولد پسرم چهارم اردیبهشت ۱۳۸۹

تولد آرتین عزیزم با چند روز تاخیر مبارک.ایشالا ۱۲۰۰۰ ساله شی.
ماشالا به خودت مامان مهربونت اسب قشنگت و اتاق خوشگلت...

[ بدون نام ] 1390/04/21 ساعت 07:51 ق.ظ

اومدم سری بهتون زدم دیدم خبر تازه ای نیست و رفتم.... از طرف من آرتین خان رو یه ماچش کن

راستی یادم رفت خودم رو معرفی کنم من مامان تارا هستم

خوشحال شدم که حالت خوب شده. الهی همیشه سلامت باشی.

اسبش که خیلی نازه چرا دور از چشم شما خریده ؟؟؟؟؟
به به چه خوب از سیر دندون در آوردن عکس گرفتین

سلام خانومی خوبین
خیلی صبر کردم تا پنجره نظراتت باز بشه ضمن اینکه چند روزه نتونستم وارد وبلاگت بشم
خدا رو شکر آرتین عزیزم سلامتیشو به دست آورده
چه اسب قشنگی ولی چرا دور از چشم شما؟
خیلی هم خوبه باهاش بازی می کنه
بوسسسسسسسس برای پسر خوشگل

ان شاالله همه دندونای پسر قشنگتون خوب و راحت در بیان،راستی درباره سوالی که درباره موسسه نابغه های کوچک پرسیده بودید براتون جواب نوشتم(ادامه سوال خودتون تو وبلاگم)

سلام آرتین جان خوبی اومدم ببینم پست جدید نزاشتی دیدم نزاشتی گفتم حالا حالت رو بپرسم مواظب خودت باش سما جون خودت خوبی امیدوارم حال خودتم خوب باشه بایییییییییییییییییی و بوسسسسسسسسسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد