آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان و انار بازی

بالاخره تلسم شکسته شد و بعد از ۲۰ روز وقت کردیم دور از چشم آرتین خان سراغ کامپیوتر بیایم

این روزها آرتین خان بدجوری تمام وقتم رو مال خودش کرده و همش دوست داره باهاش بازی کنیم و لحظه ای از شیطنت غافل نشیم

عسل دلم آرتین خان علاقه زیادی به انار بیدا کرده و به هر چی که برسه میگه (تدعه)!


بفرمایید انار


http://artin1389.persiangig.com/artinanaar.jpg

نظرات 34 + ارسال نظر

عزیزم

عجب انار خورونی

خدا حفظش کنه

دخترم مهلا متولد ۲۸ مرداد ۸۶ می باشد. من شما رو چند وقتی می شه که لینک کردم. البته خیلی وقته که اینجا میام و سر می زنم ولی کم بیش اومده که براتون بیغام بذارم. ولی به هر حال از آشنایی با شما خوشحالم. به ما هم سر بزنید و خوشحالمون کنید.

وااااااااااای عجب عکس هنری خوشگلی

آدم دهنش آب میفته منم انااااااااااااااااااار میخوام

مامان رها 1390/08/29 ساعت 11:36 ق.ظ http://RAHAHAMRAZ.COM

عزیزم نوش جونت خاله جون رهای من هم انار دوست داره

نوش جونت عزیزم

وای په اناری
بابا چه غیبت طولانی؟ خیلی به وبتون سر زدم اما نبودید

طاهری 1390/08/29 ساعت 01:23 ب.ظ http://evan.ir

ا

طاهری 1390/08/29 ساعت 01:34 ب.ظ http://evan.ir

نظر خصوصی
سلام
نمی دنم دنبال چی بودم که به سایت آرتین رسیدم به هر حال خوشحالم که آرتین خان خانواده خوبی داره
مهسا (دختر بابا) دو ماه از آرتین بزگتره یعنی 18 ماهشه و واکسن 18 ماهگیش رو هم زده چیزی که مطمئنم مامان و بابای آرتین نگرانش هستن مهسا دو روز ناراحتی کشید و نمی تونست یه پاشو تکون بده وقتی که بهتر شد کجکی راه میرفت ولی همش دو روز بود و الان خوبه خوبه گرچه همون دو روز برای جون به لب شدن زیاد هم هست.
خواستم یادتون بندازم تا دلم خنک بشه چون ما (مامان و بابای مهسا)از مدتها نگران واکسنش بودیم کاش راه بهتری وجود داشت واقعا گناه دارن
وقتی هوا بهتر شد با آرتین خان تشریف بیارید اوان یعنی تشریف ببرید جای قشنگیه
موفق باشید

سلام به عسل خاله
با پست تولد النا آپیم
بیا پیشمون:X
همه ی انار ها هم نوش جونت

عجب صحنه ای.خیلی عشقولانه س.

مامان ماهان عشق 1390/09/01 ساعت 03:05 ب.ظ

لاکت رو قربون.دخمل شدی؟؟

سلام جیگرتو

سلام

قربون اون لاک ناخن پات برم که اول از همه من اون رو دیدم
عجب انار خوردن با حالی دلمون خواست
ما سه دور انار خریدیم و آخر هم رفته زباله دونی و نخوردیمش یعنی نشد که بخوریم

نانا 1390/09/02 ساعت 05:24 ب.ظ

doostet darim artin khan

سلام.عجب انارایی.دلم کشید.
نوش جونش.ایشالا همیشه شاد باشید

سما جون انارا رو دیدم یاد گردو ها افتادم
از فرشت چه خبر؟
آرتین جونم نوش جونش فقط مواظب فرش باش نشی مثه مامان سما خراب کاری کنی

سلام خانومی خوبید؟
آرتین جون خوبه؟
میبوسمش گل پسرو

سلام مامان آرتین خان قشنگم

پسمل خوشگلمون چطوره

راستی یه سری از عکسای جدید درسا جونم و گذاشتما پاشو بیا ببینش

سلام خاله جون ایشالله که آرتین خان همیشه زنده باشه و و قتی هم من به دنیا اومدم کلی با هم دوست بشیم . از طرف منم بوسش کنید آخه من نمی تونم

وااااااااااااااااااای چه اناری
نوش جونت عزیزم

طلسم ماهم شکسته شد اپیم

طلسم ماهم شکست

مامان رها 1390/09/21 ساعت 08:59 ق.ظ http://RAHAHAMRAZ.COM

سلام سما جون کجایید بابا دلواپس شدم دلم واسه آرتین خان تنگ شده

مامانی دوباره که طلسم شد چرا نمیایی آپ کنی
زود بیا و عکسای جدید آرتین رو بذار که کلی دلمون براش تنگ شده

کجایی مامان گل.نیستیا؟ گل پسرمون رو ببوس..

چه عکس دلبرانه ای
نوش جونت عزیز خاله
بخور بخور راه انداختی یا فقط پخش و پلا می کنی؟

مریم 1390/09/23 ساعت 04:13 ب.ظ http://siavash.saghafi.blogfa.com

نوش جونت آرتین جون . بخور خاله .
سما جان شما هم بدتر از منی . من بعد از 2 ماه اومدم آپ کردم . خوبی ؟ چه خبرا ؟

مامان آناهل 1390/09/23 ساعت 09:44 ب.ظ

نوش جان
تدعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با پست تولد آپم@};-

سلام سما جون نیستی دلمون برات تنگ شده ای جانم آرتین جونم خیلی دلم براش تنگ شده بود بیا پیشمون خانم خانماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام سما جون کجایی کم پیدایی

fereshteh 1391/01/15 ساعت 09:27 ب.ظ

salam sama joon
mamnon az weblog ghashanget
mitonam add konam to yahoo masenger?

من مامان کیانا هستم.مرسی از لطفت.
خیلی قشنگ بود وبلاگ پسر گلت خدا حفظش کنه.
[Web] - [E-Mail]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد