آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

۱۳ ماه و نیمی/جمیعا ببخشید!

از اونجایی که آرتین خان ما این روزها همچنان علاقه ای به خوردن نداره تصمیم گرفتم برای کسب انگیزه برای عالیجناب عصرانه شون رو ببرم تو حیاط و در کنار توب بازی بهشون بدم

اما چی بگم که اگه تو خونه یه قاشق میخورد دیگه تو حیاط لب به غذاش نزد چرا؟؟؟

چون .... تا رسیدیم دم در تند تند راه افتاده و با چنان سرعتی بدون هیچ کمکی توه توه کنان به سمت بچه هایی که داشتن تو کوچه فوتبال بازی میکردن میرفت و از ذوقش هول شده بود و دنبال راهی میگشت که از دستم فرار کنه!


http://artin1389.persiangig.com/13maho17roz.jpg


بمیرم برات عزیزم که برای فوتبال بازی کردن خیلی کوچولویی


همون موقع بابا بهمن از راه رسید و رفتیم خرید و از اونجایی که بنده وقتی در حال خرید باشم به هیچ چیز دیگه ای فکر نمیکنم!! وقتی برگشتنی رسیدیم تو حیاط تاززززه یادم افتاد وااای غذا رو گاز گذاشته بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا بهمن این روزها رژیمه و همش دلداریم میداد ناراحت نباش اشکال نداره من که گرسنه نیستم

والا با کاری که کرده بودم روم نمیشد بگم بابا دارم میمیرم از گشنگییییییی!!!!!!

تو همین اوضاع و احوال همسایه واحد ۱۴ که انگار داد دلم رو شنیده بود برامون نذری آورد

ایشالا خداوند ۱۰۰ در دنیا ۱ در آخرت بهش بده (از کیسه خلیفه بخشیدم!!)


آخ راستی تا یادم نرفته حرف همسایه که افتاد

جا داره از کلیه هم وطنان! هم میهنان! نه بهتره همون بگم هم سایگان عزیز مجتمع نیکان عذرخواهی کنم چرا که در طی روز و حتی در طول شب آرتین خان جیغ و داد راه می اندازه و منم برای آروم کردنش وووولوووم صدام رو ۱۰ برابر میکنم و شعر میخونم و به در و دیوار میکوبونم تا بخنده و آروم بشه و گاهی اوقات هم برای اینکه شربت های ویتامینش رو به زور به خوردش بدم میبرمش جلوی در ورودی و بلند بلند (عین این بی فرهنگ ها) صداش میکنم و الکی سلام سلام راه می اندازه تا حواسش برت بشه ... یه چیز دیگه گاهی هم میبرمش جلوی آیفون و آرتین خان هی در ورودی رو باز میکنه و فکر کنم صدای آرتین و من تا سر کوچه میره

خلاصه حسابی از دست اندرکارانی که ما رو تحمل میکنن کمال تشکر را خواستارم ....


خیلی ببخشیدها اما اگه رخصت بدین حالا که حرف حلال واری به میون اومد جا داره از سوبر مارکت محلمون که سرویس رایگان داره عذرخواهی کنم چرا که دیروز در کمال نامردی علاوه بر کلی خرید ۲ باکس آب معدنی هم اضافه کردم و فقط خدا میدونه چجوری خودشو از این سه طبقه کشونده بالا طفلکی ها این روزها از دست بنده آسایش ندارن. البته زیاد ازشون خرید میکنم ها فکر کنم بصرفه باشه براشون نه؟؟؟؟؟

(این آسانسور رو هم ۴ ماه دارن میگن میزنیم هنوز نزدن!!!)


آخ آخ یاد یه چیز دیگه هم افتادم!!! روزی که ما اومدیم این خونه کلی خرت و برت وسط اتاق بود که لابه لای اونا یه صندوق صدقات خالی برای مستاجر قبلیه هم بود که سبردمش به بازیافت!!!! حالا از اون روز تا الان ۴ باره میان تا صندوقشون رو خالی کنن هی روم نمیشه بگم انداختمش دور و میرم بول میارم میدم به یارو و میگم خودم صندوق رو خالی کردم براتون تا وقتتون گرفته نشه!!!!! اون سری یارو با تعجب نگاه مشکوکی میکرد!!! فکر کنم منم با حرکاتم بدجوری تابلو میکنم. البته تا حالا ۵-۶ برابر بول اون صندوق بلاستیکی رو تقدیمشون کردم اما رووووم نمیشه بگم صندوق بی صندوق!!!


آخیش حالا که جمیعا منو بخشیدین!!!!! خیالم راحت شد!!!!!

نصفه شبی نطقم باز شده ها .... یکی نیست بگه یه نگاهی به ساعت بنداز!!!


نظرات 38 + ارسال نظر
نگین مامانا نهال 1390/05/25 ساعت 01:18 ق.ظ

خیلی وقت بود مامان سما دست به قلم نبرده بودی
جالب بودن همشون
خوب کاری کردی بردیش حیاط یه آب و هوایی عوض کرده بچه
به ما هم سر بزن عزیزم

سلام خانومی خوبی؟
چه خوب شد ها توی یه پست از همه حلالیت خواستی فکر خوبی بود و البته بامزه نوشته بودی
عصرونه ی آرتین رو هم که به باد دادی.طفلی بچه یه روز اومد عصرونه بخوره ها!
آرتین خوشگلرو ببوس و واسه ما هم دعا کن

سلام ماشالله آرتین جان تو خشگلی به مامان و بابایی رفته و خیلی نازه
عکسای تولدش رو هم دیدم و کلی از سلیقه های بکار برده خوشم اومد
ممنون که به ما سر زدید
واقعا راست میگید منم از بالا رفتنش از مبل و اپن کلافهام و عصبانی
آخه یه بار از رو اپن افتاد و خیلی گریه کرد و خیلی ترسیده بودم ولی به خیر گذشت
ولی کاراشون شیرینه از طرف من ببوسش
لینکتون کردم

سلام خوبین؟ خانومی خوش باش حالت کردیم.

چه مطلب بامزه ای خیلی بامزه نوشته بو دی آبتین تو بغلمه و نمی ذاره هی دست می زنه به صفحهکلید و می گه باتابا ببخش سما جون

آوین 1390/05/25 ساعت 11:59 ق.ظ http://362010.niniweblog.com

سلام به خوشگل خودم تولد آوین...... دوست دارم تو هم بیای برات کارت دعوت فرستادم بیا وبلاگم با آمدنت در روز تولدم شادیمو چند برابر می کنی بببببببببببببوس

سلام سمای عزیزم خوبی؟

چقدر خوب و کامل و قشنگ احوالاتت رو نوشتی و من کلی خندیدم
معلومه که آرتین حسابی شیطونی می کنه و از تو انرژی می گیره
بهت از صمیم قلبم خدا قوت می گم چون می دونم واقعا چقدر خسته می شی دست تنها

خیلی ممنونم که بهمون سر زدی
تولدش هم خیلی خوب بود و من که دیدم دلم می خواد واسه آریا هم تولد با تم خرس پوه بگیرم
ولی به راهنماییت خیلی احتیاج دارم
به موقع زنگ می زنم و ازت راهنمایی می گیرم
آرتین خوشکلم رو ببوس عکساش رو دیدم دلم غش رفت الهی قربونش برم
ماشاء اله

مریم 1390/05/25 ساعت 02:36 ب.ظ http://siavash.saghafi.blogfa.com

ای سما جان . شما هم نصفه شبی توبه کاریت گل کرده ؟ مطمئن باش بخشیده شدی اینقدر هم به آرتین خان به زور نچپون . خودش گرسنه بشه با سر میاد سمت غذا .

سارا 1390/05/25 ساعت 03:15 ب.ظ

عالی بود سما جان دست به قلمت حرف نداره

خاله نانا 1390/05/25 ساعت 03:16 ب.ظ

ای جووووووووووونم خاااااااله

بذار بازنشسته شم
خودم میبرمت فوتبااااااااال بااااااااازی


مهرناز 1390/05/25 ساعت 03:16 ب.ظ

مرسی عزیزم خنده رو لبامون آوردی


:)

آرتین خانو ببوس از جای من

خاله نانا 1390/05/25 ساعت 03:17 ب.ظ

آرتین خاله کلی قووول به مامانت دادم


بذار شهریور شه

از خجالتتون در میاااااااااممم

_____8888888888____________________
____888888888888888_________________
__888888822222228888________________
_88888822222222288888_______________
888888222222222228888822228888______
888882222222222222288222222222888___
8888822222222222222222222222222288__
_8888822222222222222222222222222_88_
__88888222222222222222222222222__888
___888822222222222222222222222___888
____8888222222222222222222222____888
_____8888222222222222222222_____888_
______8882222222222222222_____8888__
_______888822222222222______888888__
________8888882222______88888888____
_________888888_____888888888_______
__________88888888888888____________
___________8888888888_______________
____________8888888_________________
_____________88888__________________
______________888___________________
_______________8____________________

مهرنگار 1390/05/25 ساعت 06:59 ب.ظ http://WWW.MEHRNEGAR.BLOGFA.COM

خیلی حلالیت طلبیدنت باحال بود سما جون
بهتره برای غذاخوردن آرتین تو غذاهاش تنوع داشته باشی. من این کارو کردم آریا غذاش بهتر شد.
یه نمونش همون سوپه فقط برنج نداره
گوشت مرغ یا چرخ کرده+ هویج+سیب زمینی+ کدو+سبزی
یا
گوشت چرخ کرده تفت داده شده با سیب زمینی خورد و سرخ شده
سله زرد هم یه میان وعده مناسب مخصوص رمضان البته اگر یکی نذری بیاره
گرچه خودت مسلما انواع کتابا و سایتها رو خوندی فقط برای یادآوری گفتم
یه روش دیگه که آریا غذاشو میخوره وقتی نوه همسایمون میاد کنار اون میشینه و قشنگ غذاشو می خوره. فکر کنم بچه ها دوست دارن در جمع غذا بخورن. گرچه همیشه بچه در دسترس نیست ولی یک وعده هم یک وعده هست دیگه.

بابای مانی جون خیلی شکموه وتخم مرغ رو فقط صبحانه میدونه
در مورد صندوق صدقات هم که نگوووووووو
ما هم یکیشو داریم که الان ۴ ساله خالیه
اما خوشبختانه سراغش نیومدن فقط چند ماه اول اومدن ما هم همش گفتیم هنوز جا داره
راستی از وقتی مانی جونم دنیا اومده دو بار کتری رو سوزوندم

ساناز 1390/05/26 ساعت 12:06 ق.ظ http://niniche.persianblog.ir

هههههههههههه

بهارک 1390/05/26 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.baharaki.blogfa.com

سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..ممنون میشم مارو لینک کنید..

ساناز 1390/05/26 ساعت 01:00 ق.ظ http://niniche.persianblog.ir

سما جونم یه انتقاد بکنم؟
وبت یه کمی سنگینه میشه تعداد پست های صفحه اصلی تو کم کنی یا عکس هاتو تو ادامه مطلب بذاری..

چشم عزیزم تعداد یادداشت هام رو از 50 به 10 رسوندم
کاش زودتر میگفتی خانومی

بهارک 1390/05/26 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.baharaki.blogfa.com

سلام خانومی چرا نشه..من درخدمتم..عکس میخاید یا قالب وبلاگ؟عکسهایه گل ژسرتو برام ایمیل کن و توضیح بدید چه طرحی دوست دارید..منتظرتونم..

سلام مامان آرتین جان خان وبتون خیلی قشنگ بود من که با آمیتیس کلی لذت بردیم آرتین جان خان هم خودش نازه هم اسم فوق العاده زیبایی داره دوستتون داریم اگه دوست داشتین ما رو هم لینک کنید راستی من می خواستم از تجربیاتتون استفاده کنم آخه یه ماه دیگه تولد آمیتیسه می تونم بپرسم چطوری باهاتون ارتباط داشته باشم

سلام سما جون.مرسی از لطفت که تولد مانی جونو تبریک گفتی..ارتین جونو از طرف من ببوس...

چقدر جالب نوشته بودی
کلی حال کردم عزیزم
بابا هر وقت گرسنه بشه میاد میخوره
البته یکی میخواد اینو به خودم بگه ههههههههه
باز دم همسایه گرم که براتون نذری آورد

مامان رها 1390/05/26 ساعت 12:55 ب.ظ http://RAHAHAMRAZ.COM

سلام سما جون یه روش جدید برا غذا دادن که من جدیدا استفاده میکنم عروسکی رو که علاقه داره (رها عاشق هاپوشه) مینشونم ویه قاشق به اون و یه قاشق رها امتحان کن به من که جواب داده امیدوارم آرتین خان هم به این روش غذا بخوره

[ بدون نام ] 1390/05/26 ساعت 05:33 ب.ظ

عزیزم بدو فرار کن از دست مامانی برو تو کوچه

مهرنگار 1390/05/26 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام سما جون
ممنون از دعوتت عزیزم.
ما هم خیلی دوست داریم شما رو ببینیم ولی حقیقتش از وقتی آریا دنیا اومده تنهایی جایی نرفتم .
خونمون هم که خودت دیدی کامل خلوت کردم واسه بچه ها. بنابراین خیلی خیلی خیلی خوشحال میشیم شما بیاین اینجا. من شوهرم صبح زود میره و ۸ شب میاد همیشه هم وقت آزاد داریم و فقط منتظریم چهره ماه شما دوتا رو ببینیم.
پس عزیزم اگه به زحمت نمیفتی مشخص کن کی میتونی بیای در خدمت باشیم.
ما هم بعدا به زحمتت میندازیم.
قربانت

بردیا 1390/05/27 ساعت 03:29 ق.ظ http://bardiajan.niniweblog.com

مامان آرتین ممنون که به نی نی وبلاگ هم سر میزنی و تو مسابقه هم شرکت میکنی مامانی یک ماهی هست به من غذای کمکی میده خیلی هم دوس دارم
آرتین جون رو ببوسش
میبینمت دوباره

سلام عزیزم
از اونجایی که به وبلاگ آنیتا خانوم ما سر زده بودی مشتاق شدم وبلاگ گل پسملی رو ببینم
ماشالله چه مامان دست به قلمی
جه خوشگل خاطراتشو نوشتی بابا دمت گرم
حتما بزرگ بشه و اینا رو بخونه کلی حال میکنه هاااااا

وای که تا آنیتا اینقدی بشه اووووووووووووههههههههه

ساناز 1390/05/27 ساعت 04:16 ق.ظ http://niniche.persianblog.ir

آپیم عزیزم

مث اینکه ماه رمضون اثر خودشو کرده.کاش به ماهم اثر کنه.
خواهر جون حلال کن وقتت رو گرفتم

با اجازه لینکتون می کنم.

سلام سما جون چرا که نه ایشاا.. آرتین جونم به حرف میاد اینقدر بگه و تکرارکنه که خسته بشی آره من زیاد باهاش کار می کنم مثلا وقتی می بینم به چیزی علاقه داره روی همون متمرکز می شم و آموزشم شروع میشه همه ی وقتمو گرفته البته تا مدارس باز نشده اینقدر وقت دارم اگه باز بشن وقتم نصف میشه نصف مال پسرم نصف مال دخترای مردم عزیزم سما جون اول با کتابهاش کار کن بعد که راه افتاد دیگه میتونی خودت جمله بهش یاد بدی

تشنه ام این رمضان تشنه تر از هر رمضانی، شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی- لیله القدر عزیزی است بیا دل بتکانیم، سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی

سلام به مامان آرتین عزیز
از تبریکتون ممنون - می تونین جوابتونو از قسمت پاسخ به نظرات در وب امیرمسعود بگیرین

مهرنگار 1390/05/29 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام سما جون
باشه عزیزم
شماره رو که داری؟

سلام . عجب بساطی دارین مادر و پسر!! تا این بچه ها بزرگ بشن کار مامانا همیه دیگه . ایشااله همیشه شاد و خوش باشین

آرتین 1390/05/29 ساعت 09:21 ب.ظ http://arthn1622.arisfa.com/

سلام. روز خوش. ان شاا... عمر باعزت توام با شادکامی و صفا . بزرگترین وبلاگ سلامتی . تغذیه . خانه داری . منتظر شماست . در توسعه این وبلاگ شریک باشید . مطالب با نام خودتان درج میشود.

مریم 1390/05/30 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.maryam90.niniweblog.com

سلام خانمی چقدر توی رنج و عذابی واقعا دلم به حالت سوخت آخه یه کمکی یه خواهری یه خاله ای یه کم استراحتی
بدور از شوخی درکت می کنم
چه مامان وظیفه شناسی
آفرین

عجب کارهایی کردی خواهر - خصوصا اون صندوق صدقات خیلی با مزه بود.
خوب یه کلمه صادقانه بگو انداختیش دور هر بار کلی فیلم بازی نکنی
در مورد غذا خوردن آرتین خان هم از من به شما نصیحت اگه بخوای دنبال بچه بدوی کارت زار میشه. وقتی غذا نخواست بهش نده. تا گرسنه بشه و بیاد دنبال غذا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد