آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان و قدم آموزشی دیگر

چند روز بیش رفتم شهر کتاب و سری کارت های آموزشی بن بن بن مقدماتی رو واسه آرتین خان گرفتم

واقعا حرف نداره و آرتین خان ظرف ۲ روز کلی بیشرفت توی گفتن و نشون دادن کلمات بیدا کرده. البته تشخیص املا هر تصویر برای ۳ سال به بالا توصیه شده


http://artin1389.persiangig.com/artinbanbenbon.jpg
نظرات 11 + ارسال نظر

آفرین به آرتین جون
منم برای ماهان خریدم خیلی خوبه
موفق باشی گلم

سلام عزیزم عالی بود همیشه پیشتر از دیگران گام برداری

الهه 1391/01/23 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام
من هم ایقدر هولم که از حالا میخوام براش بخرم
اخه میخوام کلی کتاب و وسایل اموزشی براش بخرم الهی قربونش برم

مامان آریا 1391/01/23 ساعت 05:49 ب.ظ http://mehrnegar.blogfa.com

ای جان پسر تیز هوش
من هم بن بن بن گرفتم برای آریا
راستی کارتهای باما هم هست که تعریف اون رو زیاد شنیدم میگن از بن بن بن بهتره ولی هنوز پیدا نکردم سرچ هم کردم نتونستن جایی که بشه سفارش داد رو پیدا کنم.

ما مان امیتیس 1391/01/23 ساعت 10:47 ب.ظ

عزیز خاله خیلی دلم برات تنگ شده بود عیدتون مبارک

مامان آریا 1391/01/24 ساعت 12:30 ق.ظ

فقط من اشتباه کردم انگلیسیشو گرفتم. چون فارسیشو نداشت و من فقط برای آشنایی آریا با اشکال گرفتم

سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده بود. ارتین ناز و ببوس

[ بدون نام ] 1391/01/27 ساعت 08:05 ق.ظ

آفرین به آرتین خان. منم میخوام برای تارا از بسته های آموزشی با ما بخرم . بنظرت کدومشون بهتره؟

آفرین به گل پسر . آخ ببخشید من این مدت نتونستم بیام سر بزنم سر کار بودم تمام وقت این بن بن بن خیلی چیز خوبیه . آناهل هم که هنوز سه سالش نشده بهش یاد دادم کارت ها رو ردیف میکنه و باهاشون قصه میسازه ...
سال خوبی داشته باشی آرتین خان . پر از شادی و سلامتی برا خودت و مامان بابا

آفرین گل پسر باهوش

[ بدون نام ] 1391/01/31 ساعت 10:27 ق.ظ

آفرین به گل پسر باهوش ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد