آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

هپی کریسمس ۲۰۱۲

Merry Christmas


http://img.p30parsi.com/images/28258155720796314246.gif

کریسمس ۲۰۱۲ بر تمامی هموطنان. دوستان. عزیزان. همسایگان و اقوام و حتی شما که نمیشناسمتون مبارک باد

شاد باشین


امسال آرتین خان با سرهمی گوزن پاپانوئل به استقبال کریسمس رفت


http://artin1389.persiangig.com/artin2012j.jpg


امسال پاپانوئل هدیه زیباشو (لباس و شلواری که تن عشق مامان هست) تو جورابی که به دیوار زدم برای آرتین خان گذاشته بود

البته طی این چند روز شکلات ها و تنقلات پاپانوئل نوش جان آرتین خان و مامانش شد


http://artin1389.persiangig.com/artin2012kk.jpg


همین جا اسی جون و سمانه جون رو میبوسیم


http://artin1389.persiangig.com/artin2012.jpg%20copy.jpg


Have a lucky and wonderful 2012

My wishes for you, great start for Jan,
Love for Feb, peace for March,
No worries for April, fun for May,
Joy for June to Nov,happiness for Dec.

Have a lucky and wonderful 2012


اگه دوست داشتین عکسهای کریسمس ۲۰۱۱ آرتین خان را ببینید کلیک کنید


ضمنا دوستان عزیزم پرسیده بودن آیا من مسیحی هستم یا نه باید بگم بعضی مقوله ها در  زندگیم نقشی ندارند

نظرات 36 + ارسال نظر

منتظر می مونم عزیزم

شاد باشی و سلامت

آمیتیس 1390/10/13 ساعت 02:57 ق.ظ

تو وبلاگ آوینا خوندم که نازلی کوچولو صورت و سینه و دستاش با آبجوش سوخته؛ توروخدا براش دعا کنید ایشالا زودتر حالش خوب بشه

سلام عزیزم مبارک شما هم باشه

آکام امید زندگی 1390/10/13 ساعت 10:40 ق.ظ

عکس بسیار زیباییه ما منتظر می مانیم

آکام خان متولد 1389/11/23

آکام امید زندگی 1390/10/13 ساعت 11:06 ق.ظ

تورا خدا ما را ببخشید: آکام متولد 1387/11/23 است

مامان علی 1390/10/14 ساعت 11:58 ق.ظ http://alijigar.blogfa.com/

سلام اپم بدو بیا.......

سلام سما جون خوبید عزیزم دلتنگ شما هستیم راستی مطمئنید من از اصلیت آرتین جون پرسیده بودم من که چنین چیزی یادم نمیاد شاید یه نفر دیگه بوده تشابه اسمی رو میگم عزیزم

بارسین 1390/10/14 ساعت 03:05 ب.ظ http://barsineman.niniweblog.com

سلام
من ویدا هستم ،مامان بارسین
ماشاا... چه پسر با نمک و خوشگلی دارید. خدا حفظش کنه
خوشحال میشم به وب بارسین من هم سر بزنید

[ بدون نام ] 1390/10/16 ساعت 05:56 ب.ظ

ایشالله شماهم سال خوبی داشته باشین.

سلام . هوراااااا . آرتین خان بالاخره برگشت .
خوشحالم عزیزم که با پست جدید اومدی . دیگه داشتم نگران می شدم .
دیروز گچ دست نیایش رو باز کردیم ولی از بی مسئولیتی بعضی ها یا شاید هم از پوست نازکی دختر من در اثر تماس دستگاه برش گچ با دستش دچار سوختگی شده و الان پانسمانه . دعا کنین که زود خوب بشه و جاش نمونه .

سلام خوبید؟ ممنون که پیشمون اومدید. آرتین خان و جای من ببوسید راستی وبلاگ دیگه رادین www.funclubkids.niniweblog.com هست اگر دوست داشتید سری بزنید سرگرمی های خوبی برای آرتین ناز گذاشتم. اگر لطف کنید با دوبلاگ رادین تبادل لینک کنیم. خوشحال میشم. اسم یکی @@پسرم رادینم@@ و دیگری کلوپ سرگرمی برای کودکان تاریخ تولد رادینم 8/10/88 ممنون ازت دوست عزیزم.

مریم 1390/10/17 ساعت 08:15 ب.ظ http://siavash-saghafi.blogfa.com

سال جدید به شما هم مبارک . خب خدا شکر واکسن ها تموم شد . به زودی میام و از سیاوش مینویسم

سلام سما جون خوبی؟
ممنون بابت تبریکت عزیزم
چقدر عکس آرتین جون نازه
روی ماهشو میبوسم

سال نو شما هم مبارک

منم از همینجا سال نو میلادی رو به همه هموطنان و دوستان مسیحی ام تبریک میگم

امیدوارم سال خیلی خوب و پر برکتی داشته باشن همه و همه

آرتین خان بیا خاله چند تا عکس جدید از درسا جونم گذاشتما

خاله نانا 1390/10/19 ساعت 09:48 ق.ظ

Happy New year jigar talaaa

[ بدون نام ] 1390/10/19 ساعت 12:17 ب.ظ

گلم سلام. خوبی؟ممنون ازت دوستم شما با افتخار لینک شدید. آرتین ناز و ببوسید

پریسا 1390/10/19 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام
چه مامان خوشگلی چه نی نی نازی

خیلی از وبلاگت خوشم اومد
خیلی اتفاقی اومدم اینجا

من هنوز مجردم
وبلاگتو خوندم عاشق نی نی شدم

روزی چند بار میام بهش سر می زنم ببینم مطلب یا عکس جدیدی گذاشتی یا نه
زندگی سبز سبز باشه عزیزم خدا پسرتو حفظ کنه

مریم 1390/10/19 ساعت 05:06 ب.ظ http://mehrnegar.blogfa.com

ما هنوز منتظر عکس هستیما

الهی همیشه شاد باشین
دیره اما کریسمست مبارک آرتین جونم

سلام. وبلاگ پسر منم انشاا... تا چند روز دیگه آمادست

[ بدون نام ] 1390/10/25 ساعت 11:58 ق.ظ

بدو مامان سما که من با سیاوش اومدم با عکسهای جدید

سلام گلم سال نو میلادی به همه هموطنان عزیز مسیحی مون مبارک باشه

ایشاالله که سال پربرکت و خیلی خوبی در پیش داشته باشن

ماشاالله بزرگ شده ها تو عکسش مشخصه

ببوس نازدونه خاله رو

چه درخت کریسمس خوشگلی درست کردین شما مسیحی هستین؟

سمااااااااااااااااااااااااا
کجایی پس؟ بیا آپ کن دیگهههههههههههههه

سلاااااااااااااااااااااام عزیزم یه کم دیر شده اما سال نو میلادی رو بهت تبریک میگم

خاله نانا 1390/10/29 ساعت 12:54 ب.ظ

سما جونم این سایت راجع به افزایش شیر چیزای جالبی نوشته حتما بخونش
http://www.zibaweb.com/nozad2.htm

عکسات مثل همیشه خوشگل عزیزم

خاله نانا 1390/10/30 ساعت 11:10 ب.ظ

سما عزیزم دلم برات تنگ شده


نشستم دارم درس میخونم


احتمالا الان خوابی


نمیدونم چرا دلم گرفته :(

سلام سماجون می بینم که آرتین خان برا خودش مردی شده هزار ماشاءا... غیبت دو سه ماهه منو ببخشید امتحانات ترمم شروع شده بود با بچه درس خوندن مثل بودن تو جهنمه که ادم می سوزه از اینکه کلی کتاب جلوشه اما نمی تونه بخونه خلاصه کریسمستون مبارک آرتین جون خیلی ماه شده خوش به حالش که بابا نوئل براش لباس هدیه آورده

[ بدون نام ] 1390/11/03 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام خوبین ؟
آرتین عزیزم خوبه
سال جدید میلادی با تاخیر بر شما هم مبارک باشه

سلام خوبین؟ آرتین خان خوبه؟ ببوسش

سلام عزیزم خوبی آرتین جون چطوره

سلام آپیم

خاله نانا 1390/11/12 ساعت 09:40 ب.ظ

بخورممممم تورو دو لپی خاااااااااااله

سلام ماشالا چه پسر نازی. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد