آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان شگفت انگیز من!

اینم آرتین خان ما که از الان بتک ۱۰۰۰ تنی بلند میکنه


آرتین خان و پتک 1000 تنی


با این عکس و کد 99 تو سایت نی نی وبلاگ در مسابقه شرکت کردیم

دوستان نی نی وبلاگی لطف میکنند رای میدن

اگر هم نی نی وبلاگی هستین و عکس گذاشتین بگین تا بهتون رای بدم

نظرات 23 + ارسال نظر
خاله نانا 1390/04/28 ساعت 10:16 ق.ظ

کو؟

سلام پس کو عکسش

سلام آرتین خوش تیپ خاله قربون اون موهای خوشکلت بره ایشاا.. برنده ای عزیزم

مریم 1390/04/28 ساعت 03:50 ب.ظ http://siavash.saghafi.blogfa.com

ای بابا عکس نی نی شگفت انگیزمون دیده نمیشه
باز میام سر میزنم . منم آپم

بابا پهلوون
ماشاالله به آرتین خان شگفت انگیز
خیلی عکس باحالی شده مامانش
راستی کد ما هم ۵۴ هستش
من که به آرتین جونمم هم رای میدم



عالی بود

حتما باید در مسابقه شرکت کرده باشیم تا بتونیم رای بدیم؟؟

به نظر من عکس آرتین جون عالیه

سلام گلم
منو کامیار به آرتین خان رای دادیم کد ما هم 102 هستش
دوستون داریم

سلام
ممنون که اومدی سر زدی
بالاخره دیدی عکسارو ؟
تازه من و علی یه عکس با آریا تو خونه انداختیم دیگه تو اون یکی خیلی شبیه تر شدیم
نه فامیل نیستیم اول همکار بودیم بعد شدیم همسر الان دیگه همکار نیستیم
مرسی شما لطف داری
خوشکلی ما به پا شما اصلا نمی رسههههههههههههه
بی تعارف می گم خوشکله

سلام سما جون عکس شلیل خوردنشم جالبه ها . کد امیرحسام ۱۳۳هست.
بوس برای ارتین خان پهلوون و مامان مهربونش .

سلام مامان گل رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 همراه نی نیه خودتون برای من هم تبلیغ کنید. ممنون

[ بدون نام ] 1390/04/29 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام به آرتین جون
قوی ترین مرد آینده
بوسسسسسسسسسس
مامانی دیروز اومدم ولی عکستون نشون داده نمی شد
مرسی از پیغامتون
من قلمم را عوض کردم عزیزم

پریسا 1390/04/29 ساعت 12:07 ب.ظ http://sadrasahba.niniweblog.com/

چرا که نه:? حتما به شما خوشگله رای می دهیم اگه شما هم دوست داشتیدبه ما هم رای بدهید صهبا136 و صدرا 138 دوست داریم به ما هم سر بزنید@};-@};-
http://sadra۱۳۸۲.niniweblog.com

سلام آرتین جون خیلی با نمکه . من بهش رای دادم

آرتین جونم تو باید تو مسابقهء قوی ترین نی نی دنیا شرکت کنی
حتما اول میشی عزیزم

ای بابا خاله خسته میشی

رامیلا 1390/04/29 ساعت 07:07 ب.ظ http://ramilayooshi.niniweblog.com

سلام خاله کد من ۵۷ به من رای میدید من به آرتین رای دادم

سلام
من به نی نی شما رای دادم چون واقعا حقش است به نی نی گوگولی من هم رای بدهید. .کد من 129 .

ممنونم از این همه لطفت عزیزم
آرتین خاله خوبه؟
دیگه پسرمون مرد شده مامانش
از طرف من و النا ببوسش

ای جوووووووووووووونم

سلام پسر ملوس چه زوری داری آرتین
حال کردم دیدمت حقا که مردی شدی
فدات شم چه نازی
بهت رای میدم جوجو

دانیال 1390/04/30 ساعت 01:08 ب.ظ http://dandani.weblog.com

خاله جونی:S
من نمی دونستم فقط می شه به 5 نفر رای داد :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S
حالا باید چکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟:O:O:O:O:O
خیلی از این بابت ناراحتم :(:(:(:(:(:(:(

سلام عزیزم
ماشالله به قویترین نی نی جهان عکسش خیلی قشنگه

تولد مبارک آرتین خان عزیز


دست مامان گلت درد نکنه که این قدر با سلیقه و قشنگ همه چیز رو واسه تولد آرتین آماده کرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد