آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

جهش تغییرات در روزهای یایانی ماه چهارم

http://artin1389.persiangig.com/mehr.jpg


آرتین خان این هفته تغییرات خیلی زیادی انجام داده که واقعا جای گفتن داره

اول: خوردن انگشت شصت

دوم: منو خوب میشناسه و تا دلتون بخواد برام میخنده و با لبخندش منو دیوونه میکنه

سوم: دراومدن موهای ریخته شده

چهارم:چرخیدن هنگام خواب و یا بازی به طرف عقربه های ساعت و بالعکس



http://artin1389.persiangig.com/irankhodro.jpg


و یک خبر خوب دیگه.............

بنده .... مامان آرتین خان .... بعد از ...... یک سال ....... سیر .... صعودی .... افزایش سایز .... در چنین روزی ..... توانستم ..... به وزن ...... قبل از .... بارداری .... برگشته .... و ..... مانتوهای ..... سایز .... ۳۸ ..... رو..... به تن .... کنم.............. هوووووووووووووووووورا


تقویم تاریخ:

پارسال در چنین روزی

آرتین خان سه هفتگیش رو پشت سر گذاشت و قد کنجد بود!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مامان اشکان 1389/08/05 ساعت 07:27 ق.ظ

سلام سماجونم، از قالب جدبد وبلاگت خیلی خوشم اومد. کار خوبی کردی تنوع دادی به وبلاگ پسرت.
در ضمن ممنون از راهنماییت حتما عکسی که گفت رو میگریم به امیدخدا. فقط واسم این روزا زیاد دعا کن. دارم از استرس میمیرم. سعی میکنم تا شب آخر هم به وبلاگم سری بزنم. ممنون که همیشه بهم لطف داری گلم

خاله نانا 1389/08/09 ساعت 09:53 ق.ظ

آرتین به سما نگو ولی برات یه دندونی خوب گرفتم که دیگه انگشتت رو نخووووری

الهی فدات بشم
دستت درد نکنه نانا جونم

فافا 1389/09/14 ساعت 03:31 ق.ظ http://joojeye-man.mihanblog.com

سلام سما جون....من دوست تازه هستم!!!

چقدر وبلاگ پسرت بانمکه....پسرت از پسر من 16 روز بزرگتره....

من هم مثل تو سزارینی بودم..........میخوام بببینم چی کار کردی سایزت برگشته به قبل از بارداری؟؟؟خواهش میکن بگو...............من قبلا سایزم 36 بود اما الان 40 میپوشمزیاد به هم ریخته نیست هیکلم ها...قدم 166 هستش و وزنم 62.....دلم میخواد ثل قبل بشم...توچی کار کردی؟؟؟بگو جون من

یاسمین 1390/03/28 ساعت 01:23 ب.ظ http://v707yasamin.blogfa.com

سلام
اینجا چه باحاله ...خیلی خوشم اومد اگه یه روز مامان بشم ...حتماا برای بچم از این کارا می کنم .مامان مهربون دسست درد نکه ...امدیوارم هم خودت هم پسر نازت همیشه شاد شاد شاد باشید
یه بوس به آرتین

سوزان 1390/05/28 ساعت 12:51 ق.ظ

دروود سمای عزیزخداوند تو مادر مهربان رو واسه آرتین حفظ کنه.آمین که در کنار هم زندگیه شادی داشته باشید.آفرین به تو مادر خوش ذوق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد