آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

دندان ۴ و ۵/ مروری بر دندانها

با تموم شدن ۱۰ ماه و ۲۰ روزگی آرتین خان چهارمین دندونشون به دنیا اومد

و جالب تر اینکه با تموم شدن ۱۰ ماه و ۲۲ روزگی بنجمین دندان هم جوونه زد


http://artin1389.persiangig.com/artindandane5.jpg







راستی تا حالا تو گوگل artinkhaan رو سرچ کردین؟؟؟

سرچ کن ببین چی میبینی!!


نظرات 15 + ارسال نظر
مدرسه ی مامان ها 1390/02/29 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام
مبارکه

آرام 1390/02/29 ساعت 10:50 ب.ظ http://livanepor.blogfa.com

مبارک باشه

مبارک باشه

سلام

چه عکسای بامزه ای


منظورتون رو از دوستان فعال متوجه نشدم ؟؟

سلام
ممنون که پیشمون اومدید
با اجازه لینکتون میکنیم
منظورم از کارت تولد ،طراحی کارت تولد برای کوچولوی خودتونه چون توی این دنیای مجازی کمتر اتفاق میفته کسی بتونه دیگری رو از نزدیک ببینه به هر حال هر کدوم رو که خواسته باشید ما بهتون هدیه میکنیم

خاله نانا 1390/02/31 ساعت 12:05 ب.ظ

چهارمیش کو؟
این که سه تاست؟؟؟؟

سلام به آرتین خان و مامان مهربونش
خوبین دوستای من؟
ممنون که بهم سر زدین عزیزم.

مهرنگار 1390/02/31 ساعت 01:24 ب.ظ

الهی بگردم چه عکسای بامزه ای. قربونش برم
عزیزم قابل شما رو نداشت ایشالله غذاهای خوشمزه توش درست کنی و آرتین همه رو بخوره.
دندون چهارمش هم مبارکش باشه. ایشالله دندون عقلش

سلام سما جونم خوبی؟
آرتین نازم خوبه ؟
وای بالاخره من تونستم این نظر دهی رو باز کنم
تو رو خدا فکر نکن من سر نمی زنم هر دفعه می یام نظر بدم باز نمی شه عکسات هم که هنوز باز نشده
اون پائین که نوشتی آرتین دو تا دوست داره که اسمشون آریاست یکیش پسر منه یا نه؟
آرتینم رو ببوس

[ بدون نام ] 1390/03/02 ساعت 07:05 ب.ظ

مادری دارم آرام
بی پروا از سکوت آب ها
شوقش از برگ درختان افزون
نگاهش لطیف تر از انوار بهار
کلامش آفتاب ،صدایش باران
مادری دارم که خواندن نمی دانست
ولی درس زندگی آموخت
آموخت که چگونه گل را شاد کنم
عشق را بفهمم
دشت دل را خوشه خوشه پر کنم از گل شقایق
آموخت که چگونه دوست بدارم زندگی را
"روزت مبارک مامان سما"

آخی الهی خیلی با نمکه مبارکت باشه پسر گل اون دندونای نقلی و نازت

[ بدون نام ] 1390/04/18 ساعت 09:10 ق.ظ

آخی.شاید یه مقدار از تبش هم مال همین دندونا بوده.
شما هم تو گوگل «ماهان عشق ماشین » رو سرچ کردین؟

خاله نانا 1390/04/18 ساعت 12:25 ب.ظ

نااااااااازی
عسل خاله کیه؟؟؟؟
کییییییییییییه؟؟؟

خوش بحال آقا آرتین که مامان خوش ذوقی مثل شما داره و سیر در آوردن همه دندونهاشو واسش ثبت کردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد