آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

روز مادر مبارک

امسال اولین سالیه که به جمع مادران بیوستم


خوشحالم خیلی خوشحالم آخه امروز رسما آرتین خان منو ماما صدا کرد... هورا....

(فایل صدای نازش رو به زودی میذارم)


خیلی خوشحالم که خدای مهربون لذت چشیدن حس مادری رو نصیبم کرده

خیلی خوشحالم که خدای مهربون بهترین مادر روی زمین رو در تمام لحظات زندگیم در کنارم قرار داد

تا بتوانم در چنین روزی به او بگویم:

مادر عزیزم نور چشمانت گرمی بخش تمام وجودم و آغوشت گرمترین جا برای زیستنه


روز مادر بر همه مادران مبارک باد


من که از بابا بهمن یه مانتو هدیه گرفتم و از مامان نسرین هم یه قهوه ساز

جالبیش اینه که هم من واسه مامان نسرین قهوه ساز خریده بودم و هم مامان نسرین برای من!!!

ببینید تفاهم رو ...

نظرات 11 + ارسال نظر
سمانه 1390/03/04 ساعت 02:45 ب.ظ http://samooli.blogsky.com

مامانمون رووووزت مبارررررررررررررررک

مریم 1390/03/04 ساعت 08:26 ب.ظ http://siavash-saghafi@blogfa.com

روزت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

کرگدن عاشق 1390/03/05 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.fonex.blogsky.com

روزت مبارک

سلام خوبی؟
دندونای آرتین جوجو مبارک
ولی چرا همیشه عکسات باز نمی شه
چرا وبلاگت دست و پا شکسته باز می شه و کل صفحه قشنگ لود نمی شه
چرا فونت بهتر نمی ذاری؟
به خاطر بلاگ سکای نیست ؟
بلاگفا انگار بهتره
خلاصه یه فکری بکن
با زحمت نظر دهی رو باز می کنم

سلام سما جون
روز مادر گرامی باد
آفرین به شما که واقعا با حوصله هستید

ممنون که سر میزنی
چشم آخرین بارم بود که از این حرفا زدم
دعا کن مانی منم مثه آرتین جون سلامت دنیا بیاد

روزت مبارک دوست جونم
ایشالله همیشه سایه ات روی سر آرتین خان باشه و در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشین
میبوسمتون

روزت مبارک عزیزم

سلام سما جون با تبادل لینک موافقین. روزت مبارک

مهرنگار 1390/03/07 ساعت 06:49 ب.ظ

روزت مبارک مامان سما جون
ببخشید مامان نسرین مامان خودتونه آخه فکر کردم یه بار رفتم تو وبلاگشون فکر کردم دوستتونه.
راستی می دونی من روز مادر چی از شوهرم کادو گرفتم
گوش کوب برقی
می خواستم با همین گوش کوب لهش کنم. بهش میگم آخه این کادو واسه من گرفتی میگه خوب تو که همش میگفتی می خوام بگیرم تا دیگه سوپ آریا رو تو مخلوط کن نریزم. اینم از مادر شدنمون دیگه.
یکی از دوستام میگفت پسرم با پولاش رفته برام انگشتر تیتانیوم گرفته بعد گفته اینو خوب نگه دار بعدش بهم ارث بده.
میبینی زمونه رو. قدر آقا بهمنو بدون
ببخشید از پرحرفیم

حدیثه 1391/02/02 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام . مامی سما جون
خوبی عزیزم
خیلی وبلاگ قشنگی دارید
گل پسرتون هم که حرف نداره
همیشه شاد باشین . یه سوالی داشتم ،امکان داره بهم بگین وسایل کریسمس رو از کجا تهیه کردین ؟
ممنون میشم

عزیزم ایام کریسمس اگه یه سر به مجتمع تجاری ها بزنی پر از این چیزهاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد