آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

آرتین خان خان ایران

آرتین خان در تاریخ ۸۹/۴/۸ در صبح قشنگ یک روز تابستانی پا به دنیا و دنیای قلب ما گذاشت

360 روزگی/توپ

توپ های آرتین خان مرز ۱۱ رو رد کردن!!



آرتین هی اسباب بازیش رو از لای حصار تخت مینداخت پایین و منم هی خم میشدم و میدادم بهش و یک دقیقه بعد دوباره مینداختش پایین .... بعد از چند دقیقه دیدم با عصبانیت جیغ میکشه و اسباب بازیش رو پرت میکنه!!! حاج و واج نگاش کردم ... در کمال ناباوری پاشو انداخته بود اینو میله های تخت تا بیاد پایین .... طفلکی بچم منظورش این بود که انقدر اسباب بازی رو نده بالا من خودم میام پایین !!!


 
نظرات 15 + ارسال نظر
خاله نانا 1390/04/05 ساعت 11:10 ق.ظ http://samooli.blogsky.com

ای جوووووووووووووووووووووونم


سما جون حق داری. زبون بچهها رو فهمیدن خیلی سسسخته

مهرنگار 1390/04/05 ساعت 04:02 ب.ظ

خیلی خندیدم خب مترجم بگیر واسش دیگه
راستی خسته نباشی عزیزم حتما در تدارک برگزاری مراسم تولدشی. باید کلی عکس بذاری چون می خوام ایده بگیرم

ساناز 1390/04/06 ساعت 01:06 ق.ظ

نگین مامانا نهال 1390/04/06 ساعت 01:49 ق.ظ

آخ قربون این آرتین خان و فهم دقیقش برم من
دوستت دارم جیگری

فروغ 1390/04/06 ساعت 08:14 ق.ظ http://fkh1983.blogfa.com

سلام
پسر نازت خیلی به دل میشینه
خدا برات حفظش کنه
الهی که یه روز از شیطنتهای نوه هات بنویسی توی وبلاگت
حالا فکرشو کن بچه آرتین خان چی بشه در آینده ؟
شاد باشی دوست من

سلام مامان گل. من دوباره مزاحم شدم و چند تا سوال داشتم.
1- برای ترکیه رفتن کالسکه تارا رو ببرم یا نه بدرد میخوره یا سخت تره؟
2-هتل ها آب جوش بخوای (برای بچه)بهت میدن؟ غذاشون خوبه ؟ شما از هتلتون راضی بودین؟
43- میشه بپرسم هزینه تورتون چند شد؟ تو اتاق آرتین رو کجا میخوابوندین. رو تخت خودتون.؟
3-راستی اگه اشکال نداره اسم و آدرس و تلفن آژانستون رو هم میدید. از آژانستون راضی بودید.؟ چون من تهران نیستم آژانس خوب سراغ ندارم و میخوام از تهران برم.
اگه اشکالی نداره هر وقت به وبمون سر زدید تو نظرات برام جوابهامو بنویسید. خیلی خیلی لطف میکنید. ممنون

مریم 1390/04/06 ساعت 01:35 ب.ظ http://siavash.saghafi.blogfa.com

سیاوش را ببینی چی میگی ؟ هر چی را نخواهد میندازه پایین . از مواد غذایی گرفته تا اسباب بازی . هر چی هم میگم بابا نمیخواهی بده من ننداز باز میندازه . تازه اگر برداری و بگذاری جای دیگه عصبانی میشه که من اونو انداختم پایین !!!!!!!!!!!!! بگدار باشه همون جا !!

[ بدون نام ] 1390/04/07 ساعت 08:50 ق.ظ

مرسی مامان گل که اومدی و جوابهاسوالهامو دادی.

سلام عزیزم
قربونش برم من که اینقدر نازه بووووووووووووووس
الهی همیشه شاد باشی

رامیلا 1390/04/07 ساعت 06:22 ب.ظ http://ramilayooshi.niniweblag.com

هی وای من آرتین جونم عسل خاله دیگه می خواد باهات صحبت کنه کم کم یاد میگیره و داره از اسباب بازیها کمک می گیره از طرف من ببوسش گلم رو

خاله ناناااا 1390/04/08 ساعت 03:00 ب.ظ

اوهوی

یکیش که بادکنکه!!!

اون صورتیه!

فکر کردی ما نفهمیدیم؟؟؟


:)))

نسرین 1390/04/08 ساعت 10:48 ب.ظ

بعثت، امید انسان به فردایی روشن است.
بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است.
بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد